• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

freebemowo  napisał: 

> Hej!
> 
> vampi_r napisał: 
> > > Mozna prosic o zrodelko informacji o takim podziale obwodnic?
> > 5 lat na Inzynierii Ladowej PW.
> > 5 lat na Politechnice Krakowskiej wydział drogownictwa.
> 
> No to chociaz moze nazwisko wykladowcy/wcow? Tytul publikacji akademickiej 
> (poszukam sobie!)?
> 
> > > I wlasnie dzieki takiemu podejsciu, nigdy nie dogonimy zachodu Euro
> py...
> > Ty chcesz dogonić Europę przez budowanie tras tam, gdzie są one niepotrze
> bne,
> > a niebudowanie tam, gdzie są korki i milion samochodów?
> 
> Chwilka, postuluje budowe szerokiej DK50 (chodzi oczywiscie o cala "duza 
> obwodnice") jako jednego z pierwszych krokow a nie rozpoczynania budowy drog 
> wokol Warszawy wlasnie od szerokich drog "S" przez osiedla (i zakladaniu, ze 
> DK50 wystarczy 1+1 na wiele lat)! Uklad miejskich drog jest potrzebny, lecz 
> trzeba w pierwszej kolejnosci zapewnic drogi dla ruchu, ktory _nie_powinien_ 
> przez Warszawe isc (oraz tego ruchu, ktory _moglby_ przez Warszawe nie isc).
> 
> > > Jestem pewien, ze taka trasa przyciagnelaby juz teraz wiecej kierow
> cow,
> > > niz obecnie nia jezdzi.
> 
> > Tak. Wiadomo, że jadąc z Pruszkowa do Wołomina pojechałbym przez Góre
> > Kalwarię. Trasą jeździ się gdy trzeba, a nie dlatego, ze jest trasa.
> 
> Jezeli bylaby to trojpasmowka na calej dlugosci, natomiast trzeba byloby przez 
> Warszawe zatrzymywac sie na swiatlach, na dwupasmowkach, moze Ty akurat nie 
> pojechalbys przez Gore Kalwarie... Ja - tak.
> 
> > >Poza tym... Juz byla o tym mowa... Kierowca TIR wybierze
> > > droge ekspresowa, bo korzystajac z niej, przedostanie sie na druga 
> strone
> > > Warszawy w pol godziny. Zamiast poltorej, jadac droga "50".
> 
> > Pytałem się już ciebie o to. czy znasz taki znak drogowy: czarna cięzarów
> ka
> > na białym tle w czerwonej obwódce.
> 
> Znam. A co z dostawami do np. hipermarketow?
> 
> > By zapobiec wjazdowi ruchu tranzytowego do Warszawy jest wiele możliwych
> > rozwiazań.
> > 1. A2 będzie najwyraźniej płatna. Kierowcy tira, zwłaszcza ruskiego, będz
> ie
> > opłacało się zjechać na 50 w Baranowie i wjechac na A2 z 50 w okolicach
> > Mińska Mazowieckiego - zapłaci mniej za autostradę. Ty najwyraźniej nie z
> nasz
> > nawet dobrze mapy i planów 50-tki w porównaniu do A2. [...]
> 
> "DK50" to fragment "duzej obwodnicy". I zrozum raz jeszcze, szybciej jedzie sie
>  
> 3+3 niz 1+1. Nawet TIR'om...
> 
> I moze kierowca "ruskiego" TIR'a nie zaplaci za A2 w strefie miejskiej ale 
> kierowca np. z Estonii (to tylko przyklad!), juz tak, wybierajac objazd polnoca
> .
> 
> > Baranów - Mińsk Mazowiecki będzie niemal tak samo długi jadąc 50-tka, jak
> > przez Warszawę. To twoje "pół godziny" przez Warszawę tez wskazuje, że ni
> e
> > wiesz nawet gdzie i jak 50-tka ma się łączyć z A2.
> 
> Wiem. Tylko - jezeli nawet te trasy maja podobne dlugosci, co bedzie szybsze? 
> 3x3 czy 1x1 (ze wspanialymi rondkami w stylu obwodnicy Sochaczewa)?
> 
> > 2. Mozna dodatkowo na rogatkach miasta zbierać opłaty za wjazd do Warszaw
> y od
> > ciezarówek (wszystkich, niewazne czy jadą do Warszawy, czy nie).
> 
> Dodatkowe poszerzenia dla bramek przed wjazdem do miasta? Tylko dla obslugi 
> ciezarowek? No moze naklejki juz predzej... A co na to Konstytucja?
> 
> > 3. Postawic znaki zakazu ruchu dla tranzytu (teraz to się sprawdza).
> 
> Nie zawsze, niestety...
> Poza tym, to nie jest tylko dywagacja na temat _tranzytu_.
> Wezmy na przyklad mnie. Moja siostra wyprowadzila sie do Grojca. Teraz, z 
> Bemowa, jade do nich "7", przejezdzajac przez Raszyn. Gdyby DK50 byla 
> przynajmniej 2+2, darowalbym sobie 7 (i Janki) i pojechalbym A2 do "DK50" a 
> pozniej ta trasa - do Grojca. I rowniez o takich kierowcow mi chodzi!
> 
> > 4. możliwości jest wiele. ja wymyślłem trzy. A ty?
> 
> Jedna. Poszerzyc "duza obwodnice"...
> 
> > Po zbudowaniu obwodnic w Warszawie (w okolicy roku 2014) zostanie zbudowa
> ne
> > obejscie, nowy skrót między A2 w okolicach Baranowa, a Mińska Mazowieckie
> go.
> 
> A co z reszta "duzej obwodnicy"?
> Dodatkowy skrot wyglada jak "uzupelnianie" tego, co mozna bylo juz zrobic na 
> poczatku...
> 
> > > [...] Tylko - potrzebna jest dobra wola obu stron.
> 
> > Z naszej strony jest dobra wola.
> > No to słuchamy... jesteśmy otwarci na propozycje.
> 
> "Wasza strona" to ogolnie mowiac "ta sama strona", co "my". Po "drugiej 
> stronie" stoi (w uproszczeniu) GDDKiA.
> 
> No chyba, ze jednak macie cos wspolnego z GDDKiA?
> 
> Pzdr... M.
> Mariusz J.
> 

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się