• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Marek Piotrowski  napisał(a): 

> Sukces wyjęcia akcji opery poza jej oryginalny kontekst wymaga najwyższej kompe
> tencji i solidności. Niestety, Opera Bałtycka najwyraźniej nie udźwignęła tego 
> zadania:
> 1. Scenografia jest niespójna z libretto (żołnierze - policjanci, gospoda na ro
> gatkach Sewilli - klub nocny itd)
> 2. Grupa taneczna bawet niezła, jednak to iż daje się słyszeć uderzenia stóp o 
> deski sceny razi; nie potrafię powiedzieć czy to problem tancerek, podłoża, czy
>  może orkiestra musiała grać cicho, bo śpiewacy nie śpiewali dość głośno
> 3. Zastąpienie wspaniałego tańca z kastanietami przez marną podróbkę seks-tańca
>  żałosne. 
> 4.Po co to  strzelanie do Jose na końcu? Przez to opera kończy się jak marny te
> atr.
> 
> Carmen - średnia. Za to 3 drugoplanowe głosy damskie - ŚWIETNE (drugi głos dams
> ki to perełka lśniąca w kiepskiej oprawie tego przedsięwzięcia).
> 
> W ogóle sam pomysł rezygnacji z wspaniałych strojów (które obok muzyki są atute
> m Carmen) jest kontrowersyjny. Tym bardziej w stylu popłuczyn po Balladynie Jan
> uszkiewicza z lat 60-tych, wystawionej na motorach. 
> Ogólnie żenujące.

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się