• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

ewbal  napisała: 

> Śniadanie:kromka chleba pełnoziarnistego cienko posmarowana masłem + plasterek
> wędliny drobiowej, albo żółtego sera lub mały serek topiony + warzywa (sałata,
> pomidor, rzodkiewka, natka pietruszki), czasami jajko na miękko, albo twarożek
> ze szczypiorkiem
> 
> II śniadanie:
> - mały jogurt z płatkami (Nestle Fitness albo z otrąb pszennych Sante) lub
> otrębami (np. granulowane otręby ze śliwkami Sante)
> - 2 wafle ryżowe z dżemem niskosłodzonym wiśniowym (lub innym), lubię tez
> posypać je pestkami dyni albo słonecznika, ale niestety są dość kaloryczne - 1
> łyżeczka to odpowiednio ok. 30 i 40 kcal
> - kawa śniadaniowa z mlekiem 0.5%
> 
> Jak jestem głodna (a najczęściej jestem, bo obiad jest ok. 16-17) to zjadam
> jabłko albo banana. A jak mam chęć i czas to robię takie cudo: tarte jabłko
> (albo 2) do tego łyżeczka pestek dyni i łyżeczka pestek słonecznika albo łyżka
> rodzynek, mogą też być ww otręby.
> 
> Obiad robię taki sam dla wszystkich (na szczęście mąż nie z tych , co tylko
> schabowy, golonka, flaki i bigos ;-)), tzn.:
> 
> - chude mięso (filet z kurczaka lub indyka, albo filet rybny) duszone na oliwie
> +ryż, makaron, kasza gryczana albo ziemniaki + gotowane warzywa (brokuły,
> marchew, buraczki) albo duszone tarte warzywa (marchew, pietruszka, seler z
> konc. pomidorowym) albo warzywa na patelnię np. Hortexu albo surówki (sałata z
> pomidorem, rzodkiewką, kukurydzą, marchewka z jabłkiem, pekinka, z selera;
> kapusty białej i czerwonej jeszcze od urodzenia córci nie próbowałam)
> 
> - makaron z sosem pomidorowym (ale nie z torebki, tylko z pomidorów z puszki), 
> z
> bazylią, bez dodatków albo z chudym mięsem lub tuńczykiem z puszki
> 
> - makaron albo ryż z warzywami na patelnię i z tuńczykiem z puszki (synek uwiel
> bia)
> 
> - a jak moi meżczyźni mają ochotę na naleśniki lub placki ziemniaczane (na
> szczęście nie przepadam) to serwuję sobie sałatkę; dzisiaj np. wyjechali na
> Komunię, a ja zjadłam sałatę lodową z pomidorem, rzodkiewką, kukurydzą, serem
> feta light i grzankami z 1 kromki chleba słonecznikowego z łyzką oliwy i sokiem
> z cytryny
> 
> Kolacja: najchęściej kanapka a czasami ryż na mleku lub kasza manna z owocami
> lub dżemem niskosłodzonym
> 
> Do tego 2 litry płynów - woda, herbatki - Rooibos, zielona, melisa z pomarańczą
> Vitax, mięta. Lubię czerwoną, ale w ciąży przestałam pić i nie wiem, czy karmią
> c
> mogę.
> 
> 

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się