• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

basik25  napisała: 

> Dziewczyny, dieta podzielona jest na trzy fazy, pierwsza trwa 14 dni i nie jemy
>  węglowodanów, owocy, chleba i jeszcze innych produktów:
> Opis fazy:
> Trwa  2 tygodnie. Można przez ten czas schudnąć 5 - 6,5 kg (w zależności od wag
> i wyjściowej)!
> W jadłospisie powinno się znaleść 6 posiłków. Powinny one zaspokajać głód, musz
> ą więc być normalnej wielkości.
> Produktów nie wazymy, a takze liczenie kalorii jest zbędne.
> 
> Produkty przyjazne diecie (zalecane):
> Wołowina: chude części, jak polędwica lub górna część udźca.
> Drób (bez skóry): mięso z piersi kurczaka lub indyka, szynka z indyka.
> Ryby i owoce morza: wszystkie gatunki ryb oraz skorupiaków.
> Wieprzowina: tylko chuda - gotowana szynka, polędwica.
> Cielęcina: zraz, kotlet cielęcy z kością (np. z combra), górna część udźca.
> Sery: (bez tłuszczu lub z obniżoną jego zawartością) cheddar, twaróg (1-2 proce
> ntowy albo odtłuszczony), feta, mozzarella, parmezan.
> Produkty mleczne: mleko (0 - 1%), chude mleko sojowe (do 4 gramów tłuszczu na p
> orcję), maślankę (0 - 1%), jogurt naturalny ( 0 -1%) -
> nalezy ograniczyć do 2 porcji dziennie.
> Orzechy: orzeszki ziemne (20 szt.), pekanowe (15), pistacjowe (30), masło orzec
> howe (łyżeczka).
> Jaja: całe jaja bez ograniczeń (chyba, że są przeciwwskazania lekarskie).
> Tofu: miękkie, niskokaloryczne gatunki o obniżonej zawartości tłuszczu.
> Warzywa: karczochy, szparagi, brokuły, kapusta, kalafior, seler, jarmuż, ogórki
> , oberżyna, cukinia, sałata, grzyby (wszystkie gatunki), szpinak, kiełki lucern
> y, papryka, cebula, pomidory.
> Rośliny strączkowe: różne rodzaje fasoli (również szparagowa), groch, soczewica
> , soja. 
> Tłuszcze: olej rzepakowy oraz oliwa z oliwek.
> Słodycze: (do 75 kalorii dziennie!) sorbety, dropsy, kakao.
> 
> Produkty zakazane:
> Warzywa: buraki, marchew, kukurydza, ziemniaki.
> Owoce: wszelkie owoce i soki.
> Produkty bogate w skrobię: wszystkie gatunki pieczywa, maca, płatki wszelakiego
>  rodzaju , owsianka, ryż, makarony, ciastka.
> Inne: wszelkie alkohole, w tym także piwo i wino, nawet w małych ilościach.
> [ i mleko, maslanka, jogurt, mleko sojowe według zmiany kilku zasad. 
> 
> 

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się