• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

bartoszcze  napisał: 

> Gość portalu: swoboda_t  napisał(a): 
> 
> > po co sześciopasmowa autostrada dla stosunkowo niewielkiego tranzytu
> 
> Czy ja wiem, czy takiego niewielkiego? To będzie de facto jedyny szlak autostra
> dowy NS, na kierunku Austria i Włochy.
> 
> > i dlaczego odcinać bramkami Knurów, Orzesze itd.
> 
> A dlaczego odcinać Chrzanów i Opole. Za dużo wyjątków robi regułę bezsensowną.
> 
> > o tyle bramki na A4 powinny być bardziej na zachód
> 
> Pewnie nic by się nie stało, gdyby były, zwłaszcza że bramki na Sośnicy mogą wp
> ływać na blokowanie węzła, ale akurat - nie ukrywajmy - tam dalej już ruchu mie
> jskiego nie ma zbytnio. A poza tym A1-DK88, a za parę lat DTŚ..
> 
> > , o walnięciu ich w Bytomiu nawet nie mówiąc (odetną Piekary i okoliczne 
> miejsc
> > owości oraz dojazd na lotnisko). 
> 
> Co do Bytomia nie sprawdzałem, gdzie mają być dokładnie, ale też naprawdę autos
> trada nie jest obwodnicą dla samego obwodniczenia, tylko do wyrzucania tranzytu
>  poza miasto, a powiedzmy sobie szczerze, ruch między Bytomiem a Piekarami czy 
> dojazd na lotnisko nie ma nic wspólnego z tranzytem przez miasto. Tak naprawdę,
>  to bezpłatność A4 u nas ma rację bytu głównie dlatego, że puszczono A4 śladem 
> przez Katowice, a nie bardziej na południe (choć można by się zastanawiać, czy 
> na zachód od Batorego jeszcze ma sens). 
> Oczywiście miło mieć autostradę za darmo, ale nie o to chodzi.
> 

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się