• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

Gość portalu: vitmik  napisał(a): 

> zasranym obowiązkiem przewoźnika (w przypadku opłacenia przez klienta lotu) jes
> t jego zawiadomienie, to nie Azja, skoro przy rezerwacji podaje się nazwisko pa
> nieńskie matki jak wszystkie numery tela ,maile sraty-taty to mogą chyba zadzwo
> nić 1-2 przed wylotem i potwierdzić date i godzine lotu
> 
> cóż, stracili w tym momencie kilku klientów lubiących latać sobie kilkanaście r
> azy w roku, ich strata a mnie ich nie żal

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się