• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Yzb  napisał: 

> Witam wszystkich. Od jakiegos czasu czytam to forum i w koncu zdecydowalem sie 
> wzbogacic je 
> moimi przemysleniami. Moje propozycje oparte sa na moich obserwacjach, skorzyst
> alem takze z 
> wykazu ilosci brygad made by Adas oraz z wykazu taboru ze strony ramtel.com.pl/~achum/
> 
> Tak wiec proponuje nastepujace rzeczy:
> 
> 2 - bez zmian (p. linia 26)
> 
> 4 - 2x105 (p. linia 12) (odzyskujemy 14 105ek)
> 
> 5 - 2x105 co 20 minut (odzyskujemy kilka GT6ek, nie wiem jak ze 105kami, ale mn
> iej wiecej na zero - 
> moze ktos wie, ile brygad 
> 
> to GT6, a ile 2x105 - bylbym wdzieczny za informacje)
> 
> 7 - trasa bez zmian, GT6 (odzyskujemy 5 105ek, tracimy 5 GT6ek)
> 
> 11 - na razie bez zmian, w dalszej perspektywie 2x105 i na Ruczaj
> 
> 12 (Adas, spokojnie :) )
> nowa linia na trasie: WIDOK - Basztowa - Dworzec Glowny - Rondo Mogilskie - Wie
> czysta - Plac 
> Centralny - OS. PIASTOW
> cel utworzenia:
> 1) rozladowanie 4 i 13 po zdjeciu uf,
> 2) rozladowanie 10, ktora jest, wg moich obserwacji, znacznie bardziej zaladowa
> na na odcinku 
> Piastow - Dworzec, niz Dworzec - Lagiewniki,
> 3) rozladowanie 16, 17, 20, 21, kture, rowniez wg moich obserwacji (w Hucie byw
> am rzadko wiec 
> ewentualnie moge sie mylic) woza dwa razy wiecej pasazerow na trasie osiedla - 
> Pl. Centralny niz 
> Plac - wiocha
> czestotliwosc: 10 minut
> tabor: 2x105 (tracimy 28 105ek)
> 
> 13 - 2x105 (odzyskujemy 14 105ek)
> 
> (tym sposobem jak na razie z GT6 wychodzimy +/- na zero, a 105ek mamy pare woln
> ych)
> 
> 15 - 2x105 (podobnie jak z 5 - nie wiem ile czego jezdzi, ale generainie odzysk
> ujemy GT6, tracimy 
> 105)
> aha, bylbym zapomnial - przez Al. Pokoju oczywiscie
> 
> 16, 17, 20, 21 - pozniej, bo nie jestem ich pewien
> 
> 18 - tak jak 11
> 
> 22 - podzial na 2 linie:
> dotychczasowa 22 co 20 minut caly czas
> 
> 42
> na trasie BOREK - CA HTS tak jak 22, i dalej do WZGORZ
> czestotliwosc: co 20 minut tylko w tych godzinach, w ktorych obecnie 22 jezdzi 
> co 10 minut
> tabor: bez zmian (GT6+B4), ilostan tez bez zmian w stosunku do "starej" 22
> cel: zrekompesowanie Wzgorzom pociecia 4 i 5 i za duza czestotliwosc 22 do Walc
> owni
> 
> 26
> nowa linia na trasie: KURDWANOW - Rynek Podgorski - Stradom - Dworzec - Rakowic
> ka - CM. 
> RAKOWICKI
> cel:
> 1) przede wszystkim odciazenie 6 i 24 na trasie do Kurdwanowa
> 2) odciazenie 23 i 502 glownie na odcinku Dworcowa - Korona
> 3) przy okazji odciaza, ale minimalnie: 8, 10, 11
> 4) jakies normalne polaczenie Cmentarza Rakowickiej i Akademii Ekonomicznej ze 
> swiatem
> czestotliwosc: 10 minut
> tabor: GT6 (tracimy 7 lub 8 GT6ek)
> dla tej i kolejnej linii konieczne bedzie przeniesienie GT6 do Podgorza
> 
> 27
> nowa linia na trasie:
> wariant a) PROKOCIM - Starowislna - Pl. WW. Sw. - BRONOWICE
> wariant b) PROKOCIM - Rynek Podgorski - Pl. WW. Sw. - BRONOWICE
> cel:
> wariant a) odciazenie 13 i realizacja postulatu puszczenia jej przez Pl. WW. Sw
> .
> wariant b) jw. + dodatkowo czesciowe odciazenie 6, 8, 10, 18, 23, 502 i jeszcze
>  czegos na pewno - 
> wydaje mi sie ze to juz za duzo
> czestotliwosc: 10 minut
> tabor: GT6 (tracimy 9 lub 10 GT6ek)
> 
> (tym sposobem mamy juz obsadzone wszystkie solowe GT6ki lub nawet ich nam braku
> je - na 
> podstawie ramtel.com.pl/~achum/ wyliczylem ze mamy ich - podkreslam solowych - 21, a ja 
> osadzilem od 21 do 23)
> 
> Teraz jesli chodzi o linie 16, 17, 20, 21 to dalej nie jestem pewien, ale chyba
>  zmienilbym ich 
> czestotliwosc na co 15 minut w szczycie i co 30 poza szczytem i wszystkie zrobi
> l calodzienne.
> 
> I sprawa os. Lipska:
> 125, 425 (lub 195) co rowne 30 minut przez Most Kotlarski i Meissnera, czyli mi
> nimalne zmiejszenie 
> czestotliwosci, ale teraz powinno sie zmniejszyc ich oblozenie na odcinku od Ro
> nda Mogilskiego do 
> Rydygiera - beda jechac dookola, i od Ronda do Lipskiej - beda uzupelnione tak:
> 
> 115 co 15 minut calodzienna, trasa bez zmian (poza pominieciem ul. Plaszowskiej
>  i Powstancow 
> Wlkp. - na skruty przez Saska).
> 
> 415 (lub 185) co 15 minut szczytowa na trasie BISKUPINSKA lub OS. LIPSKA (zawra
> ca na swiatlach) - 
> Lipska - Plaszowska (potem nowa Klimeckiego) - Most Kotlarski - Rondo Mogilskie
>  - Dworzec Glowny 
> - NOWY KLEPARZ, a pozniej do nowej petli autobusowej na Krowodrzy, o ile taka p
> owstanie
> 
> Ewentualnie obie linie calodzienne, co 15 minut w szczycie, co 30 poza.
> 
> Po wybudowaniu linii tramwajowej do os. Lipska nie dajemy tam linii 7 (albo daj
> emy dodatkowo), ale 
> przede wszystkim:
> 
> 25
> OS. LIPSKA - Most Kotlarski - Rondo Mogilskie -
> wariant a) - Dluga - Nowy Kleparz -
> wariant b) - Lubomirskiego - KCK -
> - KROWODRZA GORKA (a moze by tak AZORY?)
> 
> Aha, po zrobieniu KCK mozemy 26 puscic tamtedy, ale nie wiem jak, bo trasa Bagr
> owa, czy jak ona 
> sie tam teraz nazywa, to moze za 10 lat powstanie...
> 
> Przy okazji pronuje jeszcze:
> 1) 123 omija Lesisko, 153 do Lesiska, obie co 15 minut krutkie autobusy, i doda
> tkowa 193 po trasie 
> 153 z pominieciem Szpitala Zeromskiego, dalej: Klasztorna - Most Wandy - Pollan
> ki - Biezanowska - 
> Mala Gora - Cwiklinskiej - Aleksandry - Wielicka - Wlotowa - i dalej gdzies do 
> kompletnie 
> pozbawionego komunikacji rejonu ulic Blotnej, Szpakowej itp. (do Piaskow Wielki
> ch przez Szpakowa 
> to juz sie chyba niestety nie zmiesci :( ).
> 
> 2) 183 do likwidacji, 163 przedluzony od petli: Aleksandry - Mala Gora - Laczka
>  i dalej po trasie 183 
> (dorzucic trzeba tylko 1 albo 2 brygady).
> 
> 3) 502 - likwidacja przystanku Rynek Podgorski w kierunku Biezanowa, wspolny z 
> tramwajami 
> przystanek Korona.
> 
> 4) Wyprostowanie 287 i puszczenie 177/477 przez caly dzien kazda co 30-35 minut
>  - wtedy starczy na 
> nie jeden melon.
> 
> 5) 192 przez Beliny - Grochowska (powr. Lukasiewicza) - Pilotow - Mlynska do Mi
> strzejowic (likwidacja 
> 428).
> 
> 6) 444 tylko przegubowce!!!!!!!
> 
> 7) Jeden z pomyslow linii pospiesznej nie byl taki glupi. Proponuje 503: AZORY 
> - Stachiewicza - 
> Kijowska - Mickiewicza - Most Debnicki - Most Grunwaldzki - Kamienskeigo - Wiel
> icka - Teligi (po 
> zrobieniu wezla Wielicka przez Mala Gore) - BIEZANOW NOWY. Przystanki: Makowski
> ego, Biprostal, 
> Czarnowiejska, Cracovia, Jubilat, Most Grunwaldzki (ze wzgledu na specyfike kor
> kow tylko w kierunku 
> Mostu Debnickiego), Mateczny, Bieznowska, Prokocim Szpital, w drugim wariancie 
> tez Prokocim CPN. 
> Tym sposobem odciazamy 103, 144 (bedzie to jeszcze jezdzic?), 173, 444 i wszyst
> ko co jezdzi 
> Alejami.
> 
> 8) Wydluzenie 439 do Matecznego (z braku laku niech zawraca zwyczajnie na rondz
> ie), przegubowce
> 
> No to na dzisiaj wystarczy. Ide spac i zostawiam was z tym.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się