• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Yzb  napisał: 

> krzysiek111  napisał: 
> 
> ) ) 2 - bez zmian (p. linia 26)
> ) 
> ) Czyli do Rakowic 2,11 i 26 ??  Od AE wozimy w takim razie powietrze.
> 
> Tak, wozimy, wiec jak chcesz, to pusc co drugi kurs 26 byle gdzie. Moze byc na 
> Dworzec Towarowy, bo jak puscisz na Krowodrze to GT6 nie starczy.
> Nie muwie, ze to jest rozwiazanie idealne, ale stan obecny, gdzie Kurdwanow 
> jest wiecznie przeladowany, a AE nie ma zadnego normalnego polaczenia z reszta 
> miasta jest znacznie gorszy.
> 
> ) ) 4 - 2x105 (p. linia 12) (odzyskujemy 14 105ek)
> ) 
> ) Nie, nie. Przejedz sie kiedys 4 miedzy 6.30 a 8 z Huty do np. Dworca a sam 
> ) zobaczysz ze 3x105Na jest tam jak najbardziej wskazane.
> 
> Interesuje mnie, jakie jest oblozenie od Centralnego do Wzgorz. Jezeli tam ufo 
> jest pelne, to sie zgodze, ze 2x105 odpada, ale jezeli nie - to 2x105 i 
> wzmocnienie przez linie 12 jak najbardziej ma sens.
> 
> ) ) 7 - trasa bez zmian, GT6 (odzyskujemy 5 105ek, tracimy 5 GT6ek)
> ) 
> ) Wydaje mi się ze 105tki wystarczaja, no dobra jedzmy dalej ......
> 
> Nie wystarczaja. Popatrz co sie dzieje np. na Dietla przy Starowislnej w kier. 
> Dabia.
> 
> ) ) 11 - na razie bez zmian, w dalszej perspektywie 2x105 i na Ruczaj
> ) 
> ) Jak bedzie tor na Ruczaj to moze isc 2x105. W chwili obecnej 11 nie jest tak 
> ) dopakowana.
> 
> No no, dopiero jak pojedzie na Ruczaj. Na razie 1x105 spokojnie wystarcza.
> 
> ) ) 12 (Adas, spokojnie :) )
> ) ) nowa linia na trasie: WIDOK - Basztowa - Dworzec Glowny - Rondo Mogilskie -
>  
> ) Wie
> ) ) czysta - Plac 
> ) ) Centralny - OS. PIASTOW
> ) 
> ) Lojezu, a kto tym bedzie jezdzil z Centrum ?? Toz czas przejazdu c.a. 1h10-
> ) 1h20. Maraton okropny.
> 
> Wiesz, od Widoku do Centralnego jedzie tak samo prosto jak 4.
> Od Dworca do Os. Piastow jedzie tylko ok. 3-4 minuty dluzej niz 10, a przy 
> okazji zbiera caly tlum, ktury na Centralnym jest zawsze.
> I wreszcie, kto jezdzi linia 14 - czas przejazdu Dworzec - Rondo Maczka taki 
> sam jak moja 12?
> 
> ) ) cel utworzenia:
> ) ) 1) rozladowanie 4 i 13 po zdjeciu uf,
> ) 
> ) 4ka co ile ??
> 
> co 10 oczywiscie
> 
> ) ) 2) rozladowanie 10, ktora jest, wg moich obserwacji, znacznie bardziej 
> ) zaladowa
> ) ) na na odcinku 
> ) ) Piastow - Dworzec, niz Dworzec - Lagiewniki,
> ) 
> ) a ta 10 co ile ??
> 
> tez co 10. nic nie zmieniamy w obecnych liniach poza tym, co napisalem
> 
> ) ) 3) rozladowanie 16, 17, 20, 21, kture, rowniez wg moich obserwacji (w 
> Hucie 
> ) byw
> ) ) am rzadko wiec 
> ) ) ewentualnie moge sie mylic) woza dwa razy wiecej pasazerow na trasie 
> osiedla 
> ) -
> )  
> ) ) Pl. Centralny niz 
> ) ) Plac - wiocha
> ) ) czestotliwosc: 10 minut
> ) ) tabor: 2x105 (tracimy 28 105ek)
> ) 
> ) Tu w zasadzie nie ma w tym momencie co rozladowywac tylko trzeba lepiej 
> ) skoordynowac rozklady niz w chwili obecnej. Fakt i tak jest lepiej niz bylo 
> ) kiedys.
> 
> No wlasnie - zabieramy ludzi z Centralnego, a zaraz potem wjezdza jakies 1x105 
> z Walcowni czy Pleszowa.
> 
> ) ) 15 - 2x105 (podobnie jak z 5 - nie wiem ile czego jezdzi, ale generainie 
> ) odzysk
> ) ) ujemy GT6, tracimy 
> ) ) 105)
> ) ) aha, bylbym zapomnial - przez Al. Pokoju oczywiscie
> ) 
> ) Ale po co jak 14 by jezdzila od Czyzyn do Bagateli dokladnie ta sama trasa ??
> 
> Po to, ze 14 jest jedynym normalnym polaczeniem Dabia z Dworcem (bo 115 kture 
> jedzie 15 minut z Dabia na Mogiskie normalne nie jest), a M1 i Plazy w ogule 
> jedynym. Wiec nie zwiekszamy czestotliwosci 14, tylko puszczamy 15 2x105 - 
> czestotliwosc ta sama, tylko troche wiekszy tabor. A jak obetniemy 20 i 21, to 
> 15 w Pleszowie to uzupelni (chociaz w zasadzie nie wiem czy jest po co).
> 
> ) ) 18 - tak jak 11
> ) 
> ) Tu mi sie trudno wypowiadac, bo to jest daleka przyszlosc. Predzej 18 
> zawiesza.
> 
> Wypluj to!!! 18 bedzie bardzo popularna, bo laczy UJ na 
> Pilsudskiego/Straszewskiego z Kampusem w Pychowicach.
> 
> ) ) 26
> ) Zapomnij, Podgorze jest tylko przeznaczone dla nowszego lub nowego taboru w 
> ) postaci NGT6.
> 
> ALE JA NIE CHCE NGT6. WON Z TYM!!! Bierzcie se to w jasna cholere. 
> Mistrzejowice to chcialy, to im dac!!!
> 
> ) ) 27
> ) ) nowa linia na trasie:
> ) ) wariant a) PROKOCIM - Starowislna - Pl. WW. Sw. - BRONOWICE
> ) ) wariant b) PROKOCIM - Rynek Podgorski - Pl. WW. Sw. - BRONOWICE
> ) 
> ) Ile to juz linii w kierunku Bronowic: 4,8,12,13,14,24,27. Chyba troche za 
> duzo.
> 
> ilosc wagonow na starych 4 i 13 = ilosci na nowyuch 4, 12 i 13
> 8, 14, 26 - bez zmian
> i 6 dodatkowych GT6 na godzine na 27 - popatrz jak wyglada 24 na Karmelickiej, 
> to zobaczysz, ze to jest potrzebne. a 8 tez pusta nie jezdzi - odciazyloby to 
> ja do Pl. WW. Sw.
> 
> ) ) 
> ) ) Teraz jesli chodzi o linie 16, 17, 20, 21 to dalej nie jestem pewien, ale 
> ) chyba
> ) )  zmienilbym ich 
> ) ) czestotliwosc na co 15 minut w szczycie i co 30 poza szczytem i wszystkie 
> ) zrobi
> ) ) l calodzienne.
> ) 
> ) Generalnie to ja jestem za tym zeby linia jezdzila czesto a nie "zewszad 
> ) dowszad". Slaba czestotliwosc naraza tabor na wozenie powietrza, bo nikt nie 
> ) bedzie kiblowal na przystanku tylko wsiadzie w "bryke". 
> 
> No ale niech juz maja te swoje linie, w sumie co za roznica, czy cos z 
> Mikolajczyka skreci w prawo czy w lewo?
> 
> ) ) I sprawa os. Lipska:
> ) ) 125, 425 (lub 195) co rowne 30 minut przez Most Kotlarski i Meissnera, 
> czyli 
> ) mi
> ) ) nimalne zmiejszenie 
> ) ) czestotliwosci, ale teraz powinno sie zmniejszyc ich oblozenie na odcinku 
> od 
> ) Ro
> ) ) nda Mogilskiego do 
> ) ) Rydygiera 
> ) 
> ) Byla koncepcja puszeczenia 125/425 przez Mogilska i Meissnera ale zmarla 
> ) smiercia naturalna. Czy to zle ze autobus nie wozi powietrza ??
> 
> Ale one nie beda wozic powietrza. Poza tym czy MPK nie moze zrobic powiedzmy 
> proby np. na miesiac i sprawdzic efekty? Wiele ich to nie kosztuje, a moze 
> duzo dac.
> 
> ) ZTCW i pamietam 415 juz jezdzilo w historii KM Krakowa. Koncepcja byla taka 
> (z 
> ) 3.01.99), ze 115 powraca do starego wariantu (Witkowice-N.Kleparz) a 415 
> miala 
> ) jezdzic na trasie Biskupinska-R.Mogilskie. Podzial linii byl tlumaczony 
> korkami
> )  
> ) na trasie obecnej 115 (i to jest racja) co powoduje ze autobusy 
> nie "trzymaja 
> ) rozkladu" i jezdza stadami. 
> ) Osobiscie jestem za tym aby przez scisle centrum jezdzily tylko tramwaje.
> 
> Tramwaju na Lipskiej chwilowo brak. Podzielenie zostalo oprotestowane dlatego, 
> ze ludzie musieliby sie przesiadac jadac np. z Krowodrzy na Dabie. Tak by nie 
> musieli, a linia bylaby wzmocniona na najbardziej zapchanym odcinku. Koncepcja 
> tak jak 501 i 511 - one tez nie zawsze zatrzymuja sie na tych samych 
> przystankach, a ze tu 415 jechalby troche inaczej to wsio rawno.
> 
> ) ) Aha, po zrobieniu KCK mozemy 26 puscic tamtedy, ale nie wiem jak, bo trasa 
> ) Bagr
> ) ) owa, czy jak ona 
> ) ) sie tam teraz nazywa, to moze za 10 lat powstanie...
> ) 
> ) To tez przyszlosc.
> 
> Jak wszystko inne :((
> 
> ) doda
> ) ) tkowa 193 po trasie 
> ) ) 153 z pominieciem Szpitala Zeromskiego, dalej: Klasztorna - Most Wandy - 
> ) Pollan
> ) ) ki - Biezanowska - 
> ) ) Mala Gora - Cwiklinskiej - Aleksandry - Wielicka - Wlotowa - i dalej 
> gdzies 
> ) do 
> ) ) kompletnie 
> ) ) pozbawionego komunikacji rejonu ulic Blotnej, Szpakowej itp. (do Piaskow 
> ) Wielki
> ) ) ch przez Szpakowa 
> ) ) to juz sie chyba n

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się