• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Yzb  napisał: 

> pavlack  napisał: 
> 
> > > Zalozenia mojego projektu:
> > > 1) 15 jezdzilaby caly tydzien co 20 minut 2x105.
> > 
> > IMHO niepotrzebne, wystarcza to co jest teraz, czyli GT6
> 
> Ktos tu muwil, ze w Hucie sie do GT6 wsiasc rano nie da, poza tym przez Al. 
> Pokoju to juz na pewno nie starczy, szczegolnie od Dabia do Dworca.
> 
> > > 2) 12 jezdzilaby caly tydzien 2x105, w dni powszednie do 18 co 10 min
> ut, 
> > > pozniej i w weekendy co 20 minut,
> > 
> > Też niepotrzebnie, ale o tym później.
> 
> Dobra czytam dalej :)
> 
> > > 3) 22 jezdzilaby caly tydzien co 20 minut GT4+B4, do tego 42, ktura m
> i do 
> > tych 
> > > obliczen nie jest potrzebna.
> > 
> > 22 do Walcowni, a 42 na Wzgórza?
> > IMHO niepotrzebnie rozbijać ją na 2 części, zawsze można się przesiąść na 
> > Rondzie Czyżyńskim w 1,4 lub 5 jak ktoś chce na Wzgórza jechać.
> 
> Tak, ale chcialem zrekompensowac Wzgorzom proponowane dla nich przeze mnie 
> ciecia. I zabrac transport powietrza z Walcowni.
> 
> > > Poniewaz tworze tu calosciowa koncepcje, to oznacza, ze nie mam juz d
> o 
> > > dyspozycji luznych GT6. Tak wiec propozycja moja jest nastepujaca:
> > > 16 - 2x105(15) / 1x105(30) / 1x105(30)
> > > 17 - 1x105(30) / nie jezdzi / nie jezdzi
> > > 20 - 1x105(30) / 1x105(30) / 1x105(30)
> > > 21 - 1x105(15) / 1x105(30) / 1x105(30)
> > 
> > Po prostu świetnie. Cięcie czego się tylko da. Dzięki częstotliwościom co 
> pół 
> > godziny nikomu nie będzie się chciało czekać i wybierze samochód.
> 
> Ty proponowales wyrzucenie 16 i 17, moim zdaniem tak jest lepiej, czekam na 
> wypowiedzi innych.
> 
> > > CENTRALNY - WALCOWNIA teraz: 27 / 9 / 9
> > > CENTRALNY - WALCOWNIA potem: 16[20*] / 8 / 8
> > > No i eliminujemy transport powietrza od Centralnego w szczycie. (* - 
> patrz
> >  
> > > nizej)
> > 
> > No to ciekawe, że ludzi nazywasz powietrzem :-)
> 
> 16 wozi 2x wiecej ludzi od os. Piastow do Centralnego niz od Centralnego do 
> Walcowni.
> 
> > > CENTRALNY - PLESZOW teraz: 12 / 9 / 9
> > > CENTRALNY - PLESZOW potem: 12 / 8 / 8
> > > W sumie nawet nic nie pocialem.
> > 
> > No właśnie. I po co to wszystko? Zauważ, że dużo ludzi kupuje miesięczne n
> a 
> > jedną linię. A jak ją potniesz i powiesz, że w zamian mają inną, to oni bę
> dą 
> > musieli kupić bilet na całą sieć :-(
> 
> Nie, bo po tej samej trasie moga jezdzic czym chca. Ciag dalszy pod twoja 
> koncepcja nizej.
> 
> > > CENTRALNY - OS. PIASTOW teraz: 9 / 6 / 3
> > > CENTRALNY - OS. PIASTOW potem: 18 / 14 / 8
> > > Uzyskujemy znaczne odciazenie wszystkich linii i mieszkancy sa hepi :
> ).
> > 
> > Nie ma potrzeby az dwukrotnego zwiększania częstotliwości na Os. Piastów. 
> W 
> > pobliżu jest Rondo Piastowskie, gdzie można się przesiąść, poza tym na pew
> no 
> > więcej ludzi jeździ od Mistrzejowic niż Os. Piastów.
> 
> Powtarzam, popatrz na 10.
> 
> > Teraz mój pomysł (który raz już przedstawiałem):
> > Zamiast 16,17,20 i 21 możnaby zrobić dwie line:
> > 20 zamiast do Pleszowa to do Walcowni przez Kopiec Wandy
> > 21 zostawić w spokoju
> > 16 i 17 zlikwidować.
> 
> No i ktos jadac z os. Piastow do Walcowni musi sie przesiasc i kupic bilet 
> sieciowy.
> 
> > Częstotliwość na 20 i 21 co 10 minut w szczycie, co 20 poza, co 20 w 
> > soboty/święta.
> > 
> > I teraz mieszkańcy Os. Piastów mają w szczycie tramwaj aż do Ronda 
> > Kocmyrzowskiego co 5 minut (21 i 10), Mistrzejowic tak samo (20, 9) + 
> dodatkowo
> >  
> > 14.
> > Na Rondzie Kocmyrzowskim można wybrać kierunek dalszej jazdy (Wzgórza 1,5 
> > Centrum 1,5,9,10,14, Plac Centralny 20 i 21), lub pojechać dalej swoją lin
> ią 
> > (20 lub 21)
> > Na Placu Centralnym znowu wybieramy kierunek jazdy - jeśli Pleszów to 21 [
> co 
> 10
> >  
> > minut] lub 15 [co 20] - dzięki temu mamy tramwaj do Pleszowa 9 razy na 
> godzinę,
> >  
> > co w zupełności wystarcza.
> > Jesli chcemy jechać do Huty (gdzie jeździ więcej ludzi) to mamy do wyboru 
> > 4,20,21,22 - każdy co 10 minut a więc wystarczająco.
> > Do Walcowni mamy tramwaj co 5 minut, jak ktoś jedzie 21 z Os. Piastów to 
> może 
> > się przesiąść przy Hucie, żeby nie jeździć 20 na około.
> > 
> > Wszystko to oczywiście przy obecnych biletach, bo i z Os. Piastów i z 
> > Mistrzejowic można do wszystkich punktów Huty dojechać na bilecie godzinny
> m. 
> > Jak ktoś kupuje miesięczny, to musi kupić na 2 linie, i to jest jedyny 
> > mankament.
> > 
> > Czekam na komentarze :-)
> > 
> 
> No dobra, przestaje rozumiec co czytam. Jutro przemysle twoja koncepcje.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się