• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Tomasz.bu  napisał(a): 

> > Czym się różnią busy od busiarstwa?
> 
> Jak byś czytał, cudze wpisy, to byś wiedział. Stan techniczny, organizacyjny, 
> prawny, przestrzeganie przepisów prawa i udział w strukturze przewozów.
> 
> > Czyli u nas widocznie są potrzebne na trasach Łódź - Łęczyca, Łódź - Łowi
> cz, 
> > Łódź - Pabianice, Łódź - Lublin itp.
> 
> Tak. Tyle, że tę potrzebę wymuszono np. dezintegracją transportu kolejowego na 
> tych trasach.
> 
> > Zauważ, że fabrycznie przystosowany pojazd nie gwarantuje bezpieczeństwa.
> (...) zginęło 70 osób ( katastrofa w Enschede).
> 
> Oczywiście, że nie gwarantuje. Ale znacząco zmniejsza prawdopodobieństwo 
> wypadku spowodowane funkcjonowaniem maszyny. Błędów ludzkich nie naprawi jakość
>  
> wykonania maszyny, choć może je po części niwelować.
> 
> > Ci ludzie wsiadają tam z własnej woli.
> 
> Po pijanemu za kierownicą ludzie siadają z własnej woli. Ergo, Twoim zdaniem - 
> nie można im tego zakazać.
> 
> > czy twierdzisz, że to co robi ta firma jest nielegalne?
> 
> A gdzie Ci coś takiego napisałem?
> Znamienita część z tego, o czym tu dyskutujemy jest legalna i co z tego? 
> Właśnie po to jest ta dyskusja, aby uświadomić sobie, że wcale nie jest 
> powiedziane, że legalna powinna być.
> Tak samo jak legalny jest dłuższy czas pracy kierowcy busa (do9,5 m długości)
> niż autobusu. Czy jednak tak powinno być i co niby za tym przemawia? Bo co 
> przemawia przeciw mogę wyliczyć jednym tchem.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się