• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

Gość portalu: barnaba  napisał(a): 

> <<<<<<<<<<<<<<
> Niestety właśnie dostaliśmy fax z przykrą informacją, że do Łodzi nie przyjadą
> przedstawiciele Bełchatowa, Piotrkowa Trybunalskiego i Wielunia.[...]
> Od redakcji dodamy, że niezwykle nas ta decyzja zasmuca. Mieszkańcy Łodzi,
> Sieradza, Łasku czy Zduńskiej Woli biegli w sztafecie, pisali petycje, wysyłali
> pocztówki do GDDKiA, czy w końcu blokowali drogi. Po nich naprawdę widać, że są
> zdeterminowani i na drodze im zależy. Jeśli władze miast z południa województwa
> nie uznają za stosowne pojawić się na debacie to trudno mają prawo do takiej
> decyzji. 
> />>>>>>>>>>>>>>>
> 2;>
> 
> 1. Miasta te wiedzą, że argumentów merytorycznych mają niewiele, zresztą ich
> stanowisko przedstawia odpowiednio zasponsorowana GDDKiA
> 2. Dla wtajemniczonych decyzja GDDKiA była znana pół roku temu.
> 
> <<<<<<<<<<<<<<<
> - Występujemy o zmianę rozporządzenia Rady Ministrów. Po jego zatwierdzeniu,
> opracujemy studium , decyzja lokalizacyjna, wykup gruntów, natępnie przetargi
> budowa i jej odbiór. Decyzja w sprawie S8 została podjęta - mówi dyr. Kotlarek.
> />>>>>>>>>>>>>>
> 
> Właśnie widać ile jest warte w IV RP słowo premiera i ministra.
> 
> <<<<<<<<<<<<<<<<
> ;
> - Nie możemy czekać z budową, a szybkie powstanie drogi jest możliwe wyłącznie 
> z
> wykorzystaniem funduszy UE. Badaliśmy też ruch tranzytowy samochodów ciężarowyc
> h
> i osobowych. Wszystkie prognozy nie opierały się na stanie faktycznym, ale
> dotyczyły naszej prognozy ruchu jaki będzie istniał w 2015 r. - wyjaśnia Kotlar
> ek.
> />>>>>>>>>>>>>>>
> 2;
> 
> Czyli na dywagacjach. W założeniach takiej prognozy można zapisać dowolne
> bzdury- i oto właśnie chodziło.
> 
> <<<<<<<<<<<<<<<<
> ;<<<
> Wariant północny oznaczałby też zdaniem GDDKiA konkurowanie drogi bezpłatnej z 
> >
> płatną A2
> />>>>>>>>>>>>>>>
> 2;>>>
> 
> GDDKiA widać dba o interes koncesjonariusza- czyżby kolejnego sponsora?
> A swoją drogą trzeba dużego lekceważenia rozmówców, żeby wmawiać im, że droga
> Łódź-Poznań i Łódź-Wrocław będzie dla siebie konkurencją.
> 
> <<<<<<<<<<<<<<<
> Dyrektor Zbigniew Kotlarek oznajmia, że nie wybiera się na debatę o przebiegu
> S8: -Nie dostałem żadnego zaproszenia i nie wiem z kim i po co miałbym się spot
> ykać.
> To kłamstwo, bo wczoraj biuro prasowe GDDKiA potwierdziło udział dyrektora
> Kotlarka w debacie. Na sali konsternacja.
> />>>>>>>>>>>>>>>
> 
> Bezczelność.
> Do tego kłamstwo w żywe oczy, ale to p. Kotlarek ma we krwi- jego "argumenty" z
> a
> wariantem południowym najlepszym dowodem.
> 
> <<<<<<<<<<<<<<<
> Przypominamy szefowi GDDKiA jego słowa z wywiadu dla "Gazety" gdy mówił, że
> przebieg inny niż przez Łódź byłby nielogiczny. - Nie pamiętam czyje są to
> słowa. A nawet jeśli moje, to być może wtedy nie znałem wszystkich analiz -
> broni się dyr. Kotlarek i oddaje prowadzenie konferencji swojemu zastępcy.
> />>>>>>>>>>>>>>>
> 
> A w ogólwe to byłem wtedy pod wpływem leków i nic nie pamiętam, dodał zapewne p
> .
> Kotlarek.
> 
> <<<<<<<<<<<<<<<<
> ;<<
> Dyr. Zbigniew Kotlarek chce przekazać łodzianom, że bez S8 będzie nam bardzo
> dobrze - Od południa Łodzi zbudujemy drogę główną przyśpieszoną o parametrach
> podobnych do drogi ekspresowej. Będzie ona też obwodnicą takich miast jak Łask
> czy Sieradz. Powstanie również S14 od węzła A2 w miejscowości Emilia do
> południowej obwodnicy Łodzian - mówi Kotlarek.
> />>>>>>>>>>>>>>>
> 2;>
> 
> 1. Prawie jak droga ekspresowa. "Prawie" czyni wielką różnicę.
> Tylko z wiarygodnego źródła wiem, że ma to być w praktyce droga jednojezdniowa,
> pozbawiona praktycznie wielopoziomowych skrzyżowań, a do tego ma się kończyć w
> Dobroniu. Opowieści o południowej obwodnicy Łodzi są wymysłami p. Kotlarka- bo
> ona nigdy nie powstanie. Ruch z tej niby-S8 ma wejść w środek Pabianic I Łodzi
> (bo nie będzie połączenia z A1)
> 
> 2. Determinacja GDDKiA by zbudować S8 w niezbyt obciążonym ruchem wariancie
> południowym jest tak wielka, że obiecuje Łodzi drogę równoległą do S8, odległą
> od tej pierszej o kilkanaście kilometrów!
> Co doskonale pokazuje ile są warte robione na zamówienie prognozy ruchu na DK8 
> w
> Bełchatowie i Wieluniu.
> 
> <<<<<<<<<<<<<<
> Skąd GDDKiA weźmie pieniądze na taką drogę skoro S8 ma kosztować ponad 4 mld zł
> i jest możliwa tylko dzięki unijnym funduszom. - Są inne krajowe źródła
> finansowania - ucina dyr. Kotlarek.
> />>>>>>>>>>>>>
> 
> A korzystanie z nich w przypadku budowy przebiegającej tą samą trasą S8 jest
> zapewne niemożliwe. Kotlarek po raz kolejny z dużym talentem udaje idiotę.
> Albo, co bardzo prawdopodobne, niby-s8 w wariancie północnym jest brednią
> wymyśloną przez GDDKiA by na jakieś pół roku uspokoić nastroje. 
> 
> <<<<<<<<<<<<<<<<
> ;<
> Południowa obowodnica Łodzi oraz Sieradza, Zduńskiej Woli, Łasku miałaby powsta
> ć
> do 2015 roku. Zdaniem GDDKiA jest to pewne na 100 proc. i nie da się tego
> podważyć żadną analizą w przyszłości. Po przykładzie tego co planuje GDDKiA w
> sprawie S8 niemal nikt na sali w to nie wierzy.
> /<>>>>>>>>>>>>>>
> 2;
> 
> Kto chce niech wierzy. Do 2015r. powstaną być może obwodnice Zduńskiej Woli,
> Sieradza i Łasku. W Kolumnie nadal pod kołami będą ginąć ludzie, a ruch będzie
> szedł przez centrum Łodzi i Pabianic (bo do 2015r, NA PEWNO nie powstanie S14).
> 
> <<<<<<<<<<<<<<
> Rzecznik prasowy GDDKiA, Andrzej Maciejewski jeszcze wczoraj potwierdzał udział
> w debacie. - Niczego nie potwierdzałem - mówi na konferencji.
> />>>>>>>>>>>>>>>
> 
> Jak cię złapią za rękę, krzycz, że to nie twoja ręka.
> 
> 
> Postępowanie GDDKiA to kryminał i kpina w żywe oczy. Łapówkarski układ, który
> tam siedzi, czuje się na tyle mocny, że pozwala sobie na ignorowanie mieszkańcó
> w
> województwa łódzkiego i decyzji rządu Rzeczypospolitej.
> 
> Panowie Redaktorzy, podam panom tropy:
> - warto sprawdzić, kto posiada ziemię na trasie S8 w wariancie południowym
> - warto przede wszystkim sprawdzić wydatki bełchatowskiego kombinatu- proponuję
> przyjrzeć się zwłaszcza wydatkom reklamowym i szkoleniom. Podobno występują tam
> znane nazwiska.
> - warto sprawdzić wreszcie pogłoski, że decyzja GDDKiA została podjęta jeszcze 
> w
> zeszłym roku, a analizy i porównania obu wariantów miały być prowadzone tak
> długo, aż dadzą pożądany wynik i podjęta decyzja uzyska tzw. "podkładkę".
> - wa

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się