• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

Gość portalu: .  napisał(a): 

> Odcinek Krańcówka Wyszyńskiego do
> > Retkińskiej była remontowana na początku lat 90-tych(położono wtedy
> > tzw. Łódzką płytę), 
> 
> To nie jest płyta łódzka. Płyta łódzka była np. na Kościuszki oraz na Pomorskie
> j
> pod wiaduktem. Na Wyszyńskiego położono szyny w betonowych rynnach i zalano
> betonem (bez przytwierdzeń!)
> 
> dopiero
> > od Krańcówki Bratysławska do Wileńskiej torowisko zostało
> > zmodernizowane za prezesa Rydeckiego czyli przed 2001 rokiem
> > (podkłady drewniane,szyna Ri60 i mocowania sprężyste )
> etapami w ciagu 2 lat. Podkłady betonowe.
> 
> odcinek przy Bocianach szczególnie krańcówka na
> > Bratysławskiej nie była remontowana od początku lat 80-tych,
> 
> Dodajmy, że przy remoncie powinna ulec zmianie geometria torowiska a pętla
> powinna zostać przebudowana. Z resztą tak było w pierwotnych planach
> modernizacji trasy.
> 
> Odcinek od
> > Wileńskiej do Al.Unii (w niby tunelu) jest do remontu z powodu
> > znacznego zużycia szyn(w tym roku było kilka wykolejeń na tym łuku),
> > ale tutaj będzie to łatwe bo torowisko jest typu węgierskiego czyli
> > wyjmujemy szyny kładziemy nowe podkładki wyciszające i nowe szyny,
> > nic nie trzeba kuć i rozbijać.
> 
> O tyle o ile. Płyty są na tyle kiepsko zrobione, że wyraźnie są już podmywane.
> Do następnego remontu mogą nie doczekać.

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się