• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

Gość portalu: barnaba  napisał(a): 

> > I nie wiele się zmieniło jeśli chodzi o klasę robotniczą. Są zmiany >
>  i
> określone pory ....
> 
> Niekoniecznie.
> Bywa, że robotnik uruchamia maszynę o 7.00, magazynier musi być w pracy 6.30,
> palacz do kotłowni przychodzi o 6.00, kierowca o 8.00, technologia 8.30,
> sprzątaczka na 14.00, do tego dolicz półetatowców...
> 
> > Ci z wyższej kasty dojeżdżają samochodami.
> 
> Prezes i wiceprezes.
> Kadra inżynierska dojeżdża tym czym najszybciej i najwygodniej- od roweru, prze
> z
> motocykl do tramwaju.
> 
> > I jakoś to nie przeszkadza że wgłąb Teofilowa Fabrycznego nie 
> > wjeżdża tramwaj.
> 
> Co w latach prosperity było dla pracujących uciążliwe jak cholera i powodowało
> oblężenie autobusów.
> 
> > Niby OK ale taka linia można dowieźć do tramwaju i zapewnić np. 
> > połączenie z Dąbrową, Chojnami.
> 
> Taka linia i tak musi powstać. Linia na Rokicińskiej lub Przybyszewskiego z
> definicji nie będzie obsługiwać Chojen i Dąbrowy.
> 
> Oczywiście, można tę linię przedłużyć na Janów, ale po pierwsze oznacza to
> stratę czasu na przesiadkę, po drugie problemy z koordynacją kursów (z dwoma
> liniami tramwajowymi na przeciwnych końcach linii autobusowej koordynacja nie
> jest taka prosta).
> 
> > Na razie nie jest zabudowana dlatego wg mnie najpierw lepiej 
> > zrobić trasę przez Przybyszewskiego - byłby wtedy tramwaj 
> > dostępniejszy dla całego osiedla a nie tylko północy i wzdłuż 
> > Hetmańskiej.
> 
> Wtedy północ osiedla znajdzie się na uboczu. Też niedobrze.
> 
> > Ale jak osiedle pójdzie na wschód to i tramwaj dalej na wschód 
> > można poprowadzić śladem przedłużenia Przybyszewskiego.
> 
> teoretycznie można, ale osiedle raczej nie będzie się rozrastało wzdłuż
> nieistniejącej na razie ul. Przybyszewskiego, tylko wzdłuż Hetmańskiej.
> Poza tym, żeby opłacalne było przedłużenie linii wzdłuż ul. Przybyszewskiego na
> wschód od Al. Hetmanskiej, "głębokość" zabudowy musiałaby mieć minimum 1,5 km.
> 
> > Przez kilka najbliższych lat raczej
> > znacznej rozbudowy osiedli nie będzie.
> 
> Zgadza się.
> 
> > Tym bardziej że komuś się marzy pomiędzy
> > Olechowem a A1 kolejna strefa dla biznesu a nie mieszkaniowa 
> > (czyli nie unikniesz tego co wcześniej napisałeś - dojazd do 
> > miejsca pracy od tramwaju.
> 
> Teoretycznie można sobie wyobrazić kolejną linię tramwajową między Rokicińską a
> "dellostradą" przechodzącą środkiem wspomnianej przez Ciebie strefy. Oraz linią
> autobusową na "dellostradzie" między Rokicińską a Tomaszowską.
> 
> BTW: jaka będzie odległość między al. Hetmańską a A1 i przedłużeniem
> "dellostrady"? Bo jeśli mniej niż 1,5 km, to chyba dyskutować nie ma o czym?

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się