• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

Gość portalu: barnaba  napisał(a): 

> > Po pierwsze przy 5 minutowym takcie tramwaju w zasadzie nie ma co 
> > korelować autobusu z tramwajem.
> 
> Ok, więc pokaż mi linię tramwajową, która ma takt 5 min.
> 
> > To co napisałeś to bzdura. Np. jak od pętli tramwajowej dalej 
> > autobus jedzie do leżącej za granicą miasta wsi to on musi 
> > odjeżdżać tak samo często jak przyjeżdżają tramwaje.
> 
> Cóż, jeśli nie odróżniasz zakładu przemysłowego, do którego trzeba dowieźć
> przynajmniej kilkuset pracowników w przeciągu max. 20 minut od wsi, to chyba ni
> e
> mamy o czym rozmawiać.
> 
> Przewóz pracowników do fabryki wyglada mniej więcej tak: kilka załadowanych po
> dach tramwajów w ciągu 20 minut przed rozpoczęciem i po zakończeniu zmiany.
> Później "tło" w ciągu 8 godzin- czyli półetatowcy, osoby z nienormowanym czasem
> pracy, interesanci, kierowcy, kadra- czyli osoby, które niekoniecznie muszą
> stanąć przy maszynie o 7.00.
> 
> Oczywiście można się pobawić i stworzyć dwie pętle- jedną przy osiedlu, drugą
> kilkaset metrów dalej przy Dellu. I założyć, że między 6.30 a 8.30 wszystkie
> tramwaje dojeżdżają do Della, później, powiedzmy jeden tramwaj co 15 minut.
> Ale kombinowanie z linią autobusową to tworzenie bytów ponad potrzeby.

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się