• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

Gość portalu: barnaba  napisał(a): 

> > Pech? niby czemu? Zakłady pracy jakoś ostatnimi czasy buduje się z 
> > dala od miast
> 
> Nie. Zakłady pracy buduje się tam, gdzie tani grunt i dobra komunikacja.
> 
> > Żaden problem dowozić kilkadziesiąt osób do pracy - najczęściej z
> > pobliskiej wsi. 
> 
> Nie. Z pobliskiej wsi to może przyjeżdżać stróż i facet od zamiatania podwórka.
> Już nie te czasy, kiedy to sadzano chłopa oderwanego od pługa przy maszynie.
> 
> > Technologie się zmieniły nie ma już tłumu przy taśmie.
> 
> Owszem, zamiast 15 tys ludzi, zatrudnia się 2 tysiące.
> 
> BTW: popatrz sobie na obsługę komunikacyjną Nowej Huty czy Huty Częstochowa. Il
> e
> linii tramwajowych, autobusowych i pociągów dowoziło ten tłum do pracy.
> 
> > A co w tym dziwnego. Linia dowożąca do zakładów. 
> 
> Strata czasu. Spieszyłeś się kiedyś w życiu do pracy na 7.00?
> 
> > Dziesięciolecia - popatrz na ślady projektowania budowli 
> > przemysłowych na te dziesięciolecia. Całkiem sporo tego.
> 
> Zacznij odróżniać projektowanie dzielnicy przemysłowej od projektowania fabryki
> . 
> 
> > Przyjmij do wiadomości że fabryczka jest a
> > za trzy lata jest pusty placyk. 
> 
> Nie, za trzy lata jest hala, do której wprowadza się następny najemca.
> 
> > Tramwaj koniecznie pod jeden jedynie słuszny zakład który może w 
> > każdej chwili zostać zamknięty. I co wożenie powietrza potem?
> 
> Nie, tramwaj wożący pracowników do dzielnicy przemysłowej, w której upadły
> zakład jest szybko zastępowany przez inny.
> 
> > Ile tego czekania? A bezpośrednia linia to co cofa czas jak ktoś 
> > zaśpi?
> 
> Wystarczy 10 min, żeby stracić premię.
> Studi, czasami mam wrażenie, że nigdy w życiu nie szedłeś do pracy.
> 
> > Po Dellu może być pusta hala a kilometr dalej nowy zakład 
> > zatrudniający sporo ludzi. I co przesuniemy tory i pętlę?
> 
> Na tej samej zasadzie nie było warto budować drogi.
> 
> > Jeśli jest droga to więcej nie potrzeba poza słupkami 
> > przystankowymi.
> 
> A po co budować drogę na dwa lata? :)
> 
> > Mały koszt gdy po roku trzeba zweryfikować przebieg.
> 
> Weź sobie plan Łodzi i popatrz jak zweryfikować przebieg autobusu/ tramwaju w
> okolicy Della. Są tam dwie drogi na krzyż.
> 
> > A tramwaj? - Budowanie torowiska na
> > dwa lata eksploatacji?
> 
> Co Ty z tymi dwoma latami? Perspektywa istnienia Della to jakieś 20-25 lat (co
> najmniej).
> Oczywiście, szyld się pewnie w tym czasie kilka razy zmieni. Globalizacja.
> 
> > Ale Śląska ma obsłużyć więcej niż tylko Della którego za rok może > j
> uż nie być. 
> 
> W tej chwili obsługuje tylko Della z przyległościami.
> 
> Zresztą to i tak dywagacje. Linia tramwajowa do Della to część umowy spisanej,
> by ściągnąć go do miasta :)

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się