• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

w.o.d.z.i.r.e.j  napisał: 

> A może składy zestawione z 3 x 805 Na?
> 
> W latach 80-tych na linii 10 występowały takie...
> No ale czasy są teraz inne i tramwaj niskopodłogowy to standard...
> Tylko chciałbym aby podczas modernizacji przystanków tramwajowych na Piłsudskie
> go i Mickiewicza nie przenoszono ich za skrzyżowania, a pozostawiono przed i wy
> dłużono perony do takiej długości aby mogły obsłużyć dwie podstawowe jednostki 
> tramwajowe które będą kursować WuZetką.
> Na ciągu Zachodnia - Kościuszki, raz, że perony mogą na raz "obsłużyć" tylko je
> dną jednostkę Pesa/Cityrunner lub 2 x 805Na bo są za krótkie na kolejną, to nie
> stety obecnie działająca sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniach powoduje, że c
> zęsto mamy takie kwiatki, że dajmy na to na skrzyżowaniu Kościuszki/Struga stoi
>  na czerwonym jedenastka i trojka, zmienia się światło na zielone, jedenastka p
> rzystaje przy peronie za skrzyżowaniem, a trójka czeka przed aż zrobi się miejs
> ce za, po czym zanim jedenastka wyładuje i załaduje pasażerów i odjedzie, to dl
> a trójki robi się czerwone światło. Trójka przejeżdża więc przez skrzyżowanie d
> opiero w kolejnym cyklu świateł.
> Tak więc perony na długość dwóch tramwajów i za, a nie przed skrzyżowaniem.
> A jeśli nie dłuższe perony to...
> Proponuję wzorem innych miast (chyba w Poznaniu tak jest) wybudować dla szybkie
> go tramwaju W-Z wewnętrzne tory tramwajowe, a skrajne pozostawić dla takich lin
> ii jak 3, 9 i 14, które również mają fragmenty swych tras na Piłsudskiego i Mic
> kiewicza. W przekroju poprzecznym wyglądałoby to mniej więcej tak. Tor1 3, 9, 1
> 4, Tor2 10, Tor3 10, Tor4 3, 9, 14.
> Fantastyka?

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się