• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

gandharwa  napisał: 

> Chyba przesadzasz. Mieszkańcy do dnia 15 sierpnia 2013 roku napisali do budżetu
>  ponad 600 propozycji dotyczących spraw okołorowerowych - rekord i największa g
> rupa poprawek. Nie została przyjęta ani jedna. Inwestycja z roku 2013 (budowlan
> ych) została skreślona a pieniądze poszły gdzie indziej, m.in. w błoto, bo się 
> okazuje, że konsultowany projekt ( o ten [url=http://www.narowerze.opole.pl/kon
> cepcja-sciezki-na-ul-budowlanych-konsultacje/]TUTAJ[/url]) będzie realizowany p
> o drugiej stronie ulicy = cała dokumentacja do kosza.
> 
> W roku 2014 nie przewidziano nic na rozwój dróg rowerowych. 
> 
> Jednocześnie zgodnie z analizą sytuacji społeczno gospodarczej w roku 2010 było
>  655 poj. na 1000 mieszkańców, w roku 2011 754 a w roku 2012 848 pojazdy...wzro
> st o 30% w dwa lata! 
> 
> Przy jednoczesnym zastoju w ilości przewozów MZK i budowie infrastruktury rower
> owej idziemy w kierunku paraliżu miasta, bo ludziom nie zabronisz kupowania poj
> azdów. Musimy skłonić część osób, by wysiadła z samochodów, ja naprawdę nie zna
> m miasta, który ma taki stopień motoryzacji i ich stać na inwestycje, które utr
> zymują płynność komunikacyjną. Jesteśmy zbyt biedni by sobie stawiać most co ro
> k, a chyba tak trzeba robić przy takim wzroście ilości pojazdów zarejestrowanyc
> h w mieście. Nawet jak nie wszystkie się na raz poruszają, one gdzieś muszą być
>  zaparkowane. 

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się