• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

Gość portalu: kulka  napisał(a): 

> Bo takie są formalne warunki, biura jednak często postępują inaczej.
> Np. Exim na swojej stronie pisze tak: 
> www.eximtours.pl/index.php?pid=1279
> Sytuacja jest nietypowa i trudna, zwłaszcza z racji skali zjawiska. 
> Jestem akurat w temacie o tyle, że ktoś ode mnie z rodziny utknął w 
> Izraelu i nie ma jak wrócić do Polski. Powrót planowany był na 
> sobotę. Zazwyczaj, w razie opóźnień lotu powyżej iluś tam godzin, 
> nocleg zapewniają linie lotnicze, teraz jednak linie się wypięły. 
> Klienci zostali w hotelu, na razie płaci za ich pobyt biuro (ludzie 
> na koniec wycieczki spłukani, nawet nie mieliby za co opłacić 
> noclegów - 25 dolarów dziennie od osoby), ale formalnie nie ma 
> takiego obowiązku.  Jest też taka możliwość, że lot się w 
> najbliższych dniach nie odbędzie i konieczne będzie zorganizowanie 
> innego transportu (prom+autokar), a to są szalone koszty, pytanie, 
> kto je pokryje?

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com