• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: skorpion  napisał(a): 

> dzieki za info.Najfajniejsze wydaja sie budynki przy basenie/super widoki/ ,ale
> masz racje tam jest najglosniej.4 budynek,ten w ktorym bylas, jest nowy ,czy po
> remoncie?Czy funkcjonuje juz nowy basen ?Mam nadzieje ,ze wszyscy jakos znajduj
> a
> miejsce przy basenie lub nad morzem:))) jestesmy spiochami wiec z zajmowaniem
> lezakow mamy zawsze problem.Czy jest restauracja na powietrzu?Piszesz
> telebim,ogladaliscie na nim mecze?Mamy w opcji z Itaki Turecka Amazonke,wszedzi
> e
> juz bylismy/5 raz w Turcji/ zastanawiamy sie nad Rodos ale tam bylismy 4 lata
> temu na wakacjach wiec zwiedzilismy ta wyspe wzdluz i wszerz.Miasto Rodos
> polecamy jest piekne w dzien i w nocy.Zaskoczylas mnie tym ,ze pozwalaja zostac
> do konca w pokojach,skad lecalas? My lecimy z W-wy 23.06 o 22.00,w Turunc
> bedziemuy kolo 5-6 rano we wtorek,wylot z Turcji chyba 3.45 8.07 tez we wtorek
> .Wczasy mamy od 23.06-7.07,wiec u nas moze byc problem z pokojem. 

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com