• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

Gość portalu: ktoś coś  napisał(a): 

> człowieku na dealer support pracuje mój kumpel - osoby, które tam pracują są w
> tak samo ciężkiej sytuacji jak rezta osóbz call center. Zero podwyżek,
> możliwości awansu, rosnące wymagania. Oczywiście błędu nie można tam popełnić.
> Zatrudnić podobno mógł się tam każdy ale teraz niby nie mają aż tak dużego ruch
> u
> (sam chciałęm się tam zatrudnić bo szukam roboty). Oczywiście nie wiem jak to
> dokładnie wygląda, ale na pewno praca na tych wszystkich infoliniach to praca
> przejściowa bo zrobionie jakiejkolwiek kariery w TP graniczy z cudem. Pracownic
> y
> są zatrudniani przez 2 firmy outsourcingowe na raz - Call Center i np. Addecco,
> Żak, Randstad itp. Pieniądze, które zarabiaja pracownicy dzielone sa pomiędzy t
> e
> dwie firmy to jakaś paranoja! Przez co nie ma szans na żadne podwyżki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się