• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Jaś Fasollasido  napisał(a): 

> Jesli tam odbiera tylko jeden policjant, to można by było zainstalować 
> automatyczną sekretarkę, na którą można by nie tylko wylewać swoje żale i 
> prośby o interwencję.
> A później przesłuchać i wyciągnąć konsekwencję.
> Lub zainstalować telefon z identyfikacją numeru i póżniej władza by oddzwoniała
>  
> do obywatela i przepraszała, że musiał tak długo czekać. Jeśli na wyświetlaczu 
> swojego telefonu mam informację, że ktoś chce się do mnie dodzwonić od 20 minut
>  
> i próbuje to zrobić 30 razy, to czyż takich możliwaości nie ma policja? 
> Przypuszczam że ma większe? Więc albo w tym czasie był "zajęty czyś innym", 
> albo nie przykłada się do pracy, albo wyłączył ma chwilę telefon bo np. 
> zagłośno dzwoni.
> Nie wyobrażam sobie takiej sytacji, gdyby nie daj Boże nastapił atak 
> terrorystyczny i obywatel nie mógł o tym zawiadomić policji przez 30 minut i w 
> tym czasie zginęło by niepotrzebie wielu ludzi,,, coś tu nie jest tak.

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się