• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

Gość portalu: jankoMuzykant  napisał(a): 

> Problemem nie jest to, ze pas jest remontowany, kiedys trzeba bylo to zrobic.  
> Problemem jest totalny burdel i chaos na lotnisku, nikt tego nie ogarnia. Zero 
> informacji, zero kontaktu z klientem.  Tyle osob pracuje w marketingu Jasionkow
> ym, tak ciezko w takich kryzysowych sytuacjach jak ta postawic po jednej osobie
>  dziennie, ktora dyzurowalaby i nawet z domu aktualizowala na biezaco sytuacje 
> na www?  A tym czasem samoloty sobie, tablica na lotnisku sobie,  www sobie.
> 
> Podsumowniem niech bedzie to:
> 
> [i]"Plus tysiące zrażonych całą sytuacją, dla mnie nadal będzie to lotnisko pie
> rwszego wyboru tak czy inaczej ale osoby mieszkające "pomiędzy" konkurencją a J
> asionką, mogą niekoniecznie chcieć stąd latać.
> 
> To nietrafienie z remontem, można podciągnąć pod pecha i chęć remontu po za sez
> onem... Ale to co się dzieje na tablicy, to trudno pojąć. W dobie telefonów kom
> órkowych oczekujący dostają wiadomość zaraz po wylądowaniu w KRK, że ich bliscy
>  są zupełnie gdzie indziej niż być powinni, a w Jasionce na tablicach wisi, Opó
> źniony.... Oczekiwany o.... lub brak jakiejkolwiek informacji. A wiedzę o tym c
> o się dzieje z samolotem mają bo ludzie podchodzą do okienka i pytają, dlaczego
>  nie umieszczają tego na tablicy? Czasem podają komunikat o tym że samolot wylą
> duje w KRK a na tablicy jeszcze 20 minut wisi inna informacja, w ten sposób sam
> i sobie dodają pracy, ludzie narzekają na bałagan, panuje chaos a opinia idzie 
> w świat, o ciągle zamkniętym punkcie "informacji turystycznej" nawet nie wspomn
> ę.. a przydał by się w tych dniach. "[/i]
> lotnictwo.net.pl/5-poszczegolne_lotniska/27-rzeszow_jasionka_eprz_rze/18850-hyde_park-93.html#post895130
> Co robia te wszystkie osoby z dzialu marketingu? Dobrze sie bawia, w czasie kie
> dy tysiace pasazerow wqrwia sie na brak informacji. Terminal moze i nowy, ale m
> yslenie stanowczo za stare.  Czas rozbic ten beton i wymienic to kolesiostwo na
>  fachowcow.

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się