• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

bk1970  napisał(a): 

> zrobiłam sobie prywatnie kontrolne badania bo w dalszym ciągu bardzo źle się cz
> uję. Ten lek, który mi podali tydzień temu (chyba zarzio - nie jestem pewna, ni
> kt mi nie powiedział co mi dają ale zapamiętałam, że miał 2*Z w nazwie a kiepsk
> i podpowiedział nazwy :) ) chyba zaczął działać bo neutrofile skoczyły z 0,7 do
>  0,88, cała reszta też troszkę w górę. Trochę się martwię tarczycą bo TSH było 
> 0,003,endokrynolog kazała całkowicie odstawić euthyrox, a po tygodniu mam już 1
> ,65. Wynik jak najbardziej prawidłowy tylko.....czy w dalszym ciągu nie brać et
> hyroksu? a jak będzie dalej rosło w tym tempie to za 2 tyg będę miała niedoczyn
> ność? Wizytę w zakaźnej mam dopiero po Nowym Roku, u endokrynologa w lutym. Co 
> teraz robić - spokojnie czekać? Do złego samopoczucia po interferonie już się p
> rzyzwyczaiłam, nie jest to przyjemne ale można jakoś przeżyć, jednak to co się 
> ze mną dzieje trochę mnie niepokoi - bardzo złe samopoczucie, kołatanie serca, 
> jakieś dziwne zimne dreszcze, wrażenie bardzo wysokiej temperatury a rzeczywist
> ości na termometrze wskazuje 36 - 36, 2*C, drżenia mięśni i ciągły niepokój, ta
> kie wewnętrzne rozedrganie. 
> Iść z tym do rodzinnego? Nie chciałabym się niepotrzebnie narażać na jakieś zak
> ażenie od innych w poczekalni tylko po to żeby usłyszeć, że tak w czasie leczen
> ia może być. Co o tym sądzicie? przeczekać bo to "normalne" i inni też przez to
>  przechodzili  czy jednak doradzić się jakiegoś lekarza?

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się