• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

painu  napisał: 

> czas na nową refleksję:
> 
> jak wynika z moich wcześniejszych postów, od ok. 2 miesięcy biorę rybawirynę (3
> miesiące brałem eksperyment), a we wtorek zrobiłem sobie pierwszy zastrzyk
> interferonu
> 
> poza lekką gorączką w dniu zastrzyku wieczorem, do tej pory było raczej ok
> 
> ale wyszedłem sobie dziś pobiegać (po ok. 1.5-tygodniowej przerwie - jak na
> mnie, b. długiej), podczas wysiłku (mniej więcej 6km biegu) wszystko było cacy,
> ale jak wróciłem do domu, zebrało mi się na ostre mdłości itp. i nie było fajni
> e :/
> póki leżałem, wszystko było super, ale jak poszedłem sobie zrobić papu, to mało
> się wpierw nie zerzy.... (przepraszam), później nagle gorąco, zimno - z drżenie
> m
> łydek wróciłem na kanapę
> 
> b. podobne objawy (ale słabsze) miałem po bieganiu, w trakcie brania ryb., ale
> przed wzięciem pierwszego interferonu - także to pewnie jakieś niemiłe działani
> e
> niepożądane rybawiryny
> zaznaczam, że występowało TYLKO po wysiłku biegowym i na co dzień wszystko na
> razie, odpukać, było mniej więcej ok
> 
> to tyle na dzisiaj
> P.S. biegać będę dalej - tylko nieco mniej wyczerpująco i od razu po powrocie
> będę się chyba kładł - nie czekając na te rewelacje związane nawet z siedzeniem
>  :/
> 

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się