• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Evil  napisał: 

> Gość portalu: zobacz  napisał: 
> 
> > Gość portalu: znajoma  napisał(a): 
> > 
> > > Jestem mamą obecnie 7-letniego syna.Edyta to córka mojej 
> > > koleżanki jeszcze ze studiów.Rodzice!Jak bardzo Wam współczuję!
> > > Nie wyobrażam siebie w takiej chwili...To okropnie smutne i 
> > > bolesne.I okropnie smutne wypowiedzi chyba jeszcze zbyt mało 
> > > doświadczonych ludzi.Rodzice kochają ponad wszystko swoje 
> > > dzieci, i popełniają wtedy błędy. Zbyt wpatrzeni i ufni często 
> > > wchodzą w ślepe uliczki.Tutaj trudno mówić tylko o przykrym 
> > > doświadczeniu i przestrodze dla innych. Trudno powiedzieć 
> > > cokolwiek.
> > GDYBY ZYLA JAK BOG PRZYKAZAL NAPEWNO NIC BY JEJ SIE NIE STALA TERAZ NIC JU
> Z 
> NIE
> >  
> > DA SIE ZMIENIC  TRUDNO A MOZE I DOBRZE
> Evil:
> Edyta przy przyjeciu nastepnej dawki kolejnym razem mogla by umrzec,ona juz od 
> tych tablet miala tak zniszczony mozg....:((((Predzej czy pozniej skonczylo by 
> sie to jej smiercia....Teraz po Edycie zostaly tylko 
> wspomnienia....nieprzemyslala tego co moze zrobic bliskim...wspolczuje calej 
> rodzinie Kulik,Łukaszowi on teraz strasznie przezywa nachodzenie 
> dziennikarzy..dajcie mu spokuj!!!!!!!!!!!!!!!

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się