• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Neverhood  napisał(a): 

> 
> > Nie pisz o towarówkach bo 95-99% przejazdów dotyczy przyczepek dziecinnyc
> h.
> > W tych to normalne ze przyczepka ma rączkę bo służy tez zwykle jako wózek
> ,
> > a jak ma rączkę to normalne ze ma sakwy w torbach wieszanych na rączce.
> Jak wiesz lubię towarówki wszelkiej maści. I nie są one wcale takie mało popula
> rne jak piszesz. A  że u nas jest jeszcze model rekreacyjno-sportowy to przycze
> pki dziecięce maja duże parcie na szkło. Tylko na szkło.
> Z tym 99% to mogę walnąć : 99% u nas rowerów jest pionowych. [u]Zdelegalizujmy 
> poziomki[/u]. Brakuje jeszcze, aby urzędnicy ministerialni określili w przepisa
> ch zakres wyprzedzenia i kąt główki ramy, rozstaw osi, rozkład mas i wysokość ś
> rodka ciężkości.A co, jak jechać to po byku.
> 
> > Pojeździsz po górkach z dzieckiem to zobaczysz ze sakwa jest nieodzowna n
> a sprz
> > et i nie może ona zasłaniać lampki.
> 3 lata temu zrobiłem sobie trasę do Oławy. 10 lat temu pojechałem do Sobótki. I
> nnych wycieczek brak, tylko miasto. Chyba nie mam predyspozycji.
> 
> Pytanie zasadnicze. Czy TY chcesz jechać z dzieciakiem po górkach w nocy? Jeśli
>  nie, to po co ci oświetlenie? 
> 
> > Zatem są tylko dwa miejsca do zamontowania lampki.
> > Nisko na konstrukcji ramy 10 cm nad ziemią co jest za nisko dla zapewnien
> ia bez
> > peiczeństwa oraz na rączce co prowadzi do wyłamania wsporników bo raczka 
> jest i
> > ntensywnie używana czy to do wciągania po schodach czy to narażona na ude
> rzenia
> > w windzie.
> Właśnie. Dajmy użytkownikom jak i konstruktorom wybór. Nie uważam nisko umieszc
> zonego oświetlenia za jakieś wielkie niebezpieczeństwo. Nie bawmy się w bezpiec
> zaństwo! Jakoś fabryczne przyczepki mają na tych wysokościach montowane przez p
> roducenta czerwone świecidełka! Ale nie zobaczysz tego w polskim sklepie.
> 
> > Należy też pamiętać że przyczepki są składane i po złożeniu wspornik lamp
> ki nie
> > może wystawać poza obrys, bo zaraz się połamie przy upychaniu w aucie.
> To ja sprzedałem samochód i kupiłem sobie przyczepkę, a ty piszesz o upychaniu 
> przyczepki do samochodu. No ludzie, zlitujcie się :D
> 
> > Niedługo będą bardzo popularne wdzianka LED dla rowerzysty z migaczami w 
> ramion
> > ach , z napisami informującymi kierowcę o chęci skrętu itd.
> Nie, jak widać w krajach rowerowych kierowcy nie mają jak poskoczyć i z pokorą 
> nie olewają. Jak widziałeś na filmikach, śnieg, zima, noc a ci zasuwają na rowe
> rach. Tak na oko to 30% z nich miało jakąś lampkę. Ale takich, co mieli z przod
> u i z tyłu to świecidełko było mało. U nas jest większy udział światełkowców. I
>  jakoś nie ubijają się tak jak u nas. I co myślisz, że gadżet z świecącym ubran
> kiem będzie im odpowiadał. Zechcą informować kierowców. No cóż, tam łapki kiero
> wców nie sięgają.
> 
> > Dlaczego ropwer nie moze mić trzech almpek :
> > na sztycy, na bagażniku i na błotniku ?
> No właśnie w tym projekcie już jest to uwzględnione, dlatego trzeba inne rzeczy
>  przepchnąć. Nie ma sensu o tym gadać.
> A odpowiadając na pytanie, bo rower może nie posiadać sztycy, bagażnika i błotn
> ika jednocześnie.
> 
> Kombinujesz z tymi światełkami. Od siebie dodam, że bardzo odporne są lampki z 
> odblaskami mocowane na bagażniku. Po prostu bagażnik je chroni przed rozwalenie
> m. Na sztycy zaraz połamie się mocowanie lub ukradną. W błotniku rozwali się pr
> zy "parkowaniu" domowym.
> Kabelki w błotniku to ZŁO. W holendrach idą wewnątrz wspornika błotnika i do ra
> my.
> Z niestandardowych rozwiązań - budowa swojej ramy, całego roweru z nastawieniem
>  na integrację oświetlenia.
> 
> > na szprychę chwiałbym nadziać latarkę ładowana magnesikiem pod wpływem ws
> trząsó
> > w.
> Wydajność marna. Nie licz na więcej niż 3mA. Dobre na pozycyjne w parku, na gru
> bszego smrodoZwierza za mało.
> 
> > Wtedy koło nie wymagałoby pierścieni ślizgowych do doprowadzenia napięcia
>  i był
> > oby małym generatorem energii.magnesik latałby wzdłuż szprychy z każdym o
> brotem
> > koła i zasilałby podświetlenie kół.
> Widział dynanomiastę? Zna jej beznadziejną budowę, zwłaszcza straty magnetyczne
> ? Czy jeśli odwrócimy elementy tzn. magnesy do osi,a uzwojenia w korpus to będz
> ie dobrze? Będzie można z korpusu piasty wyprowadzić bez problemu zasilanie na 
> obręcz? To ciągnij producentów, aby wyprodukowali.
> 
> > Niech ktoś zacznie produkować metalowe puszki z zaciskiem na rączkę.
> Widziałem takie lampki. Tylko, że to była produkcja z 80/90 lat.
> 
> > > A na ubraniu dochodzi jeszcze w kosmos i glebę.
> > Ale się ruszasz i jak chcesz to celujesz plecakiem lub głową w stronę zbl
> iżając
> > ych się aut.
> > Doświadczony rowerzysta wie gdzie do plecaka przyczepić lamkę aby po poch
> yleniu
> > nie świeciła w niebo.
> Trudno nie jestem doświadczonym rowerzystą. Ciekawe jak taka lampka z  plecakie
> m będzie się zachowywać podczas siedzenia plecami ....
> 
> > >Światła samochodowe też są kier
> > > unkowe. Jeśli chcesz mieć widoczność z wielu stron, to czerwony pow
> erled
> > i co
> > > najmniej 300mA. Z skupieniem wystarczy 30mA na samochody. Rowerzyst
> ę ośle
> > pia ju
> > > ż skupione z 10mA, a idiotów w puszkach trzeba od 100mA, skupione. 
> Chcesz
> > wyści
> > > g zbrojeń?
> > Rower/przyczepka powinny mec słabe lampki ciągnące kilka miliamper, ale d
> ziałaj
> > ące wiele miesięcy i zawsze sprawne.
> > Do tego można sobie wozić drugą silną lampkę i w tej zadbać o silne bater
> ie.
> To są dane z pomiarów. Chińska lampka za 5 zł na 2xAAA , 5 led , obecnie najzwy
> klejsza ->
> ciągły 30mA
> 5 led mruga 20mA
> 1 led mruga 10 mA
> Mocna lampka - 60 - 100mA z 2 baterii.
> Tak naprawdę to te lampki bateryjne świecą mocno przez 3 - 8 godzin, a potem pr
> zygasają przez 50 - 200 godzin(ponoć) 
> Kilka mA jest stworzone dla relacji rowerzysta-rowerzysta, zwłaszcza czarnej dz
> iczy bez  oświetlenia.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się