• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Neverhood  napisał(a): 

> > > Więc właśnie jest to taka wałka z samochodami jeśli chodzi o oświet
> lenie,
> > > i niestety w takich krajach nie da się jeździć bezpiecznie bez 10 W
> att LE
> > Du na
> > > przodzie i 3W LEDu z tyłu.
> > Silne oświetlenie z tyłu może zwiększyć odległość wyprzedzania.
> > 
> 
> Benek, on piszę o światłach tak skutecznych jak w samochodzie. To zupełnie inna
>  liga. On nie musi sobie czołówką doświetlać. Cały myk w tym, że traktują go ja
> k samochód. Hehe. To jak przebrać rower za tira? Ich się boją samochodziki :D
> 
> > Lampki mają zawsze więcej niż 30 stopni bo tyle maja najwęższe diody a ta
> kich s
> > ię nie daje do lampek.
> > Zwykle mają kąt świecenia ok 60 stopni, a to aż nadto aby główną moc skie
> rować
> 
> Nie, 5 - 15 stopni. To są właśnie bardzo skupione światełka. Czasem próbują zaw
> alczyć o boki dając dodatkowe światełka, optykę. Policz sobie : 140 cm od ścian
> y, plama średnicy 26cm. To są pomiary najprostszej lampki za 5 zł. Wychodzi 2x5
> ,3 stopnia?
> 
> 
> > > więc znowu tylna będzie chwilami świecić tam gdzie trzeba, a chwila
> mi w n
> > iebo l
> > > ub ziemie,
> > > w prawo czy w lewo.
> > Jedli lampka świeci w stożku 60 stopni to nawet lekkie sklecenie w obu os
> iach n
> > ie spowoduje że nie będzie widoczna.
> Widzisz, a przy 10 jest już koszmarek. Niestety, aby mieć 60 trzeba dużej mocy.
>  Jak da się poziomą wiązkę ( po co świecić w kosmos i pod koła) to trochę się z
> aoszczędzi. Ale to jest 1W. A wiesz jak ładnie wygląda taki 1W skupiony w 10 st
> opni? Pokażę już wkrótce  :D 
> 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się