• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: benek  napisał(a): 

> > > Lampki mają zawsze więcej niż 30 stopni bo tyle maja najwęższe diod
> y a ta
> > kich s
> > > ię nie daje do lampek.
> > > Zwykle mają kąt świecenia ok 60 stopni, a to aż nadto aby główną mo
> c skie
> > rować
> >
> > Nie, 5 - 15 stopni. To są właśnie bardzo skupione światełka.
> Nie ma takich diod.
> To by było ostrzej niż z kolimatora.
> 
> 
> 
> >Czasem próbują zaw
> > alczyć o boki dając dodatkowe światełka, optykę. Policz sobie : 140 cm od
>  ścian
> > y, plama średnicy 26cm. To są pomiary najprostszej lampki za 5 zł. Wychod
> zi 2x5
> > ,3 stopnia?
> jak nie zobaczę to nie uwierzę.
> Piszesz pewnie o plamce będącej wynikiem największego strumienia wiązki.
> Większość diod ma kąt =/-30 stopni czyli 60 stopni.
> Diody mocy mają kąt 110-120 stopni
> 
> 
> 
> > > ie spowoduje że nie będzie widoczna.
> > Widzisz, a przy 10 jest już koszmarek. Niestety, aby mieć 60 trzeba dużej
>  mocy.
> > Jak da się poziomą wiązkę ( po co świecić w kosmos i pod koła) to trochę 
> się z
> > aoszczędzi.
> Do tylnych lampek to niebezpieczne.
> Logarytmiczna charakterystyka oka powoduje że zwiększenie mocy dwukrotnie na sk
> utek zwężenia wiązki jest prawie niezauważalne.
> Jak ktoś ma solidny nieprzestawialny wspornik to może się bawić z kolimatorami.
> W tylnej lampce nikt nie oszczędza mocy.Dobra lampka więcej dmucha na boki niż 
> do tyłu.
> Z przodu to co innego.
> Ale i tam zbytnie zwężanie wiązki kończy się koniecznością wożenia dwóch lampek
> .
> 
> 
> > Ale to jest 1W. A wiesz jak ładnie wygląda taki 1W skupiony w 10 st
> > opni? Pokażę już wkrótce :
> Pewnie ładnie ale jak wkurza jak plamka lata z kazdym skrętem kierownicy.
> Trzeba zamontować do ramy.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się