• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: benek  napisał(a): 

> > Często się urywały przy parkowaniu - wystawały na zewnątrz. Kabelki były 
> umiesz
> > czane tak, że się przerywały, przecierały. Z racji jednostronnego montażu
> , koło
> > zasłaniało widoczność lampki z jednej strony. Te twoje ulubione sakwy, po
>  umie
> > szczeniu zasłaniały lampkę, lub ją uszkadzały.
> W tamtych latach mało kto używał sakw.
> Składaczki się słabo nadawały na wyjazdy poza miasto.
> Nawet dziś nie ma solidnego standardu choć prawie każdy rower ma bagażnik i móg
> łby dostać lampkę do bagażnika.
> Trudno o nią zahaczyć , trudno  nią uderzyć o podłogę przy stawianiu do pionu w
>  windzie.
> Dziś w sklepie powinien być cały asortyment lampek abym mógł wybrać czy chce  n
> a sztycę, na widelec, na bagażnik czy na błotnik.
> Tego żaden sklep nie ma, a psioczy się na rowerzystów że jeżdżą bez lampek.
> 
> > > Mówimy tu nie o dobrych lampkach i świadomym wyborze po latach prak
> tyki,
> > lecz o
> > > masówce zalegającej sklepy.
> > > Albo to jest dobre albo szajs.
> > To co ja tu poradzę?
> Ja mowie o atestach.
> Nie wolno sprzedawać niebezpiecznych rzeczy bo zanim klient się przekona ze to 
> szajs to może odczuć to na własnej skórze.
> Już pisałem wielokrotnie ze ludzie się zrażają do zepsutych lampek i a nie brak
>  pieniędzy jest powodem że nie naprawiają światła.
> Po prostu uważają że im nowa lampka wysiądzie po miesiącu lub po kilku.
> Kupiłem kiedyś kilka lampek przednich na 4 akumulatory.
> Były tak ciężkie (źle wyważone) ze klipsy nie wytrzymywały.
> Od razu wtapiałem w klipsy metalowe sprężyny, bo bez tego nie dało się używać a
>  lampki na krawężnikach się odpinały i zaliczały glebę.
> 
> 
> > > Takie elementy decydujące o bezpieczeństwie powinny mieć atest poli
> cji lu
> > b jaki
> > > egoś instytutu transportu i chała nie powinna być do obrotu dopuszc
> zona.
> >
> > Policja nie ma pojęcia o tym.
> Ale może mieć.
> Ma laboratorium> kryminalistyki i robi badania porównawcze np zamków do drz
> wi.
> 
> > Dla nich ważna jest wyprana kamizelka i założony
> > kask, nawet tył na przód. Ale kask. A wrogiem publicznym nr. 1 jest pijan
> y cykl
> > ista, on jest winny za wszystkie wypadki. Instytut transportu - ministers
> two,
> > 10lat temu miała wspaniały plan na poprawę bezpieczeństwa rowerzystów,
> Wtedy nie było tyle aut i można uznać ze priorytety dla aut były uzasadnione.Zr
> esztą i auta jeździły 60 km/h.
> Prawo trzeba ciągle zmieniać bo sytuacja na drogach zmienia się co kilka lat.
> Teraz powinni opracować normy, przy ilu pieszych i ilu autach należy montować s
> ygnalizację świetlną.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się