• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Neverhood  napisał(a): 

> > Rower w sprzedaży powinien być bezpieczny.
> Bezpieczny, czy bezpieczniacki?
> 
> 
> To co proponujesz tworzyłoby patologię. Wtedy zobaczyłbyś prawdziwy lampkowy ch
> łam. 
> 
> > Sklepowi trudniej by było podmieniać dobre lampki na gorsze, a potem prop
> onować
> > klientowi odpłatną podmianę.
> Nie widzę żadnej trudności w takim procederze. 
> 
> > Babcia kupująca rower wnuczkowi nie musi wiedzieć jak powinien być wyposa
> żony.
> Babcia nie kupuje rowerów przez internet do samodzielnego złożenia. Babcia nie 
> musi wysyłać wnuczka na drogę publiczną z nowym rowerem. Babcia wie, że rower m
> a mieć światełka, bo w TV co chwilę o tym wspominają. Wie dobrze, że światełka 
> są główna przyczyna wypadków w Polsce. W tym roku stojąc w kolejce widziałem sp
> rzedaż 2 rowerów w różnych sklepach rowerowych. W obu przypadkach sprzedawca po
> magał w wyborze oświetlenia (do górala). I jaką frajdę miał nowy właściciel. Sk
> ubańcy z przykładali prawie wszystkie lampki do roweru  w celu podobania się. T
> worząc kolejkę. Tak , tak, najważniejszym kryterium był wygląd lampki i jej pas
> owanie kolorystyczne. Jeśli producent zamontowałby swoją - możliwe, że wygląd l
> ampki decydowałby o nie kupieniu tego roweru. Już dzisiaj ludzie kupują nowe ro
> wery i każą sobie wymienić fabryczne części , dodać, zdjąć w nowym rowerze. Prz
> ypominam, też że obowiązkowa lampka w nowym rowerze oznacza brak lampki po pier
> wszym roku. Tak samo było z akcjami rozdawania światełek przez policję. Efekt? 
> Jak się wyczerpały fabryczne baterie , to poszły do śmietnika.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się