• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: benek  napisał(a): 

> >Czy sprzedali ci jakiś chłam, że tak
> > wojujesz?
> 
> Już pisałem , sklep do roweru na gwarancji nie miał oryginalnego dynama na rekl
> amację.
> Próbowali dać droższe za dopłata choć się wiele nie różniło.Zamiast doliczyć w 
> koszty działalności że nie mieli takiego dynama jak mieć powinni próbowali  wyj
> ść ze straty i jeszcze zarobić.
> Skoro naprawdę była taka duża równica w cenie tych dynam, to znaczy że dali chł
> am, a to by tłumaczyło dlaczego po 2 miesiącach dynamo padło.
> 
> > A producent w Hongkongu słyszał? Chcesz ograniczyć rynek, aby wszystko by
> ło kl
> > epane na jedno kopyto. Łudzisz się, że fabryczna lampka w nowym rowerze z
> apewni
> > płodność i nieśmiertelność oraz ponadmiarową żywotność. Znikną wypadki dr
> ogowe
> nie na jedno kopyto.Oprócz udziwnionych rowerów powinny być silne standardy .
> Po to ktoś kupuje auto znanej marki europejskiej aby potem nie słyszeć ze są kł
> opoty ze sprowadzeniem części.
> Po coś opracowuje się normy fabryczne i krajowe, a że rower nie kupuje się na 5
>  lat silny standard pozwoli dokupić coś do tego roweru za 20-30 lat.
> jest top szczególnie ważne w dobie globalizacji gdy mały importer sprawdza coś 
> od Chińczyków a nikt przy kupnie nie będzie sprawdzał czy sztyca siodełkowa czy
>  inna cześć ma rozmiar taki jak w rowerach europejskich.
> Kiedyś były rowery produkowane w dużych seriach np Wigry i to daje gwarancje do
> staw części przez długi czas.
> Co ci przeszkadza opracowanie np 3 standardów i oznaczenie tego w typie roweru 
> , a niech sobie producenci eksperymentują przy innych rowerach.
> Weźmy przykładowo długość osi suportu  i dopasowanie do tego przedniej przerzut
> ki.
> W standardzie byłaby też grubość rury ramy do której przerzutka się przykręca.
> Standardowa korba miałaby znormalizowaną liczbę ramion w tarczy i dałoby się do
> kupić osłonę tarczy jak się połamie bo dziś to sztuką.
> Znormalizować można długość przedniego widelca tak aby pasowały błotniki , lamp
> ki, przednie bagażniki itd.
> Norma mogłaby obejmować dodatkowe otwory w ramie do mocowania bagażników, tylny
> ch, błotników , lampek itp bez konieczności dorabiania blaszek itp.
> Nie myl standardu z przymusem produkowania takich rowerów.
> Po prostu klienci pytaliby o standardy i taki sprzedawałyby się lepiej.
> 
> > Prokurator nie zajmuje się tym, jakby co to adwokat sprawcy - kierowcy.
> Przy śmierci rowerzysty zajmie się tym prokurator a skoro piszesz ze kierowca z
> awsze "nie widzi" to sprawdzi dlaczego nie widział.
> 
> 
> >Czy chc
> > esz wspomnieć że rowerzyści giną głownie w nocy , bo nie mają oświetlenia
> ? 
> Zimą jest ciemno o 15:15  wraca się z pracy .
> Chyba nie muszę dodawać że z roku na rok więcej osób jeździ zimą a i kiepskich 
> kierowców przybywa.
> Widać to doskonale w tym roku ile w ostatnich dniach ginie pieszych na pasach.
> 
> 
> 
> > Sprzedawca już oferuje darmowy montaż jak zakupiono u niego rower, czasem
>  nawet
> > lampkę.
> Nie taki darmowy bo zmieniejac każdą część zarabia dodatkowo na marzy detaliczn
> ej na tej części .Dodatkowo zostaje mu cześć stara która sprzedaję na sklepie b
> o jest nieużywana.
> Często sprzedają ją w dużo większej cenie niż ta co założył bo to część markowa
>  i niedostępna w hurtowniach części wiec cenę można brać z sufitu.
> 
> 
> > Są na rynku rowery z fajniejszymi światełkami od producenta. Droższe miej
> skie,
> > turystyczne. Nie próbuj kneblować rynku nakazując wszystkim. I właśnie to
>  w row
> > erach jest dobre - wybór, a nie 10 modeli opli i wybierasz kolor.
> Auto wygrało bo pan Ford narzucił silny standard w początkach motoryzacji co sp
> owodowało spadek ceny i możlwość serwisowania u kowala.
> Można sobie wyobrazić chaos jaki dziś by zapanował jakby klient w salinie decyd
> ował jakie che reflektory, silny akumulator itd.
> Diabeł tkwi w szczegółach i tylko producent może dobrać np śruby które się nie 
> będą odkręcały.
> Większość rowerów kupiona bez oświetlenia w to oświetlenie nie jest już wyposaż
> ana.
> To absurd aby kupować solidny trwały rower ze stali i by producent nie zmontowa
> ł do neigo trwałego Leda zespalając go z  ramą jak np widelec czy stery.
> To tak absurdalne jak to że klient w sklepie dobierałby sobie kierownicę , peda
> ły, opony , błotniki , chwyty, dźwignie, itd
> Pomijając dyskusje na ile oświetlenie jest konieczne czy pomocne,
>  będę się upierał że jak o nie zadba producent roweru to dobierze je jak najtrw
> alsze .
> Widać to dobrze po 20 letnich holenderkach.
> 
> 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się