• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: benek  napisał(a): 

> > Czy chcesz podważać badania, w których jednoznacznie widać korelację pomi
> ędzy p
> > rędkością , a ofiarami? 
> Taką korelację trudno znaleźć bo kierowcy w ciągu roku nie zmniejszyli prędkośc
> i do 50km/h.
> Ja np dowiedziałem się, że już to  wprowadzili chyba po 2 latach.
> Liczba aut rośnie (był rok gdzie wzrosła o 15-16%) efekty się niwelują.
> Jeśli jest jakaś korelacja to nie taka jaka powinna wynikać ze zmniejszonej dro
> gi hamowania.
> Przy mniejszych prędkościach są potrącenia mniej groźne, które nie były zgłasza
> ne.
> Policja w statystykach nie uwzględnia wielu czynników które złożyły się na potr
> ącenie toteż trudno dyskutować co ma wpływ jeszcze oprócz prędkości.
> ale powtarzam z doświadczenia jak było mniej aut to jeździłem bezpiecznie po mi
> eście 120km/h i podobnie miałem wiele czasu na manewry na jezdni rowerem.
> Prędkość aut nie była groźna bo była widoczność do przodu an co najmniej 100  i
>  rowerzysta był widziany a i on puszczał auto aby się mu nie pchać przed maskę.
> Dziś trzeba się wpychać aby skręcić w lewo.
> 
> >Mniejsza prędkość to ten sam czas reakcji, tylko , że p
> > rzeszkody zbliżają się wolniej i skutki wpadki są mniejsze.
> Chodziło oczywiście o to, że jest więcej czasu na reakcję,
> 
> > od 75r mamy około 5500 trupów +- 1000. Rannych x10. Nic się nie zmieniło!
>  Trz
> > eba rozróżniać bezpieczeństwo od poczucia bezpieczeństwa.
> >
> Więc o tym pisałem ze mimo zmniejszenia prędkości do 50km/h liczba wypadków nie
> wiele się zmienia a to an skutek nadmiaru aut.
> 
> 
> > > A który kierowca bierze częściej niż raz na 10 lat kodeks do reki ?
> > > Ilu kierowców widziało kodeks tylko na kursie 20-30 lat temu ?
> > > Pisałem już że niedawno rzecznik policji powiedział w TV ze pieszy 
> nie za
> > wsze m
> > > a pierwszeństwo na przejściu, więc czego wymagać od kierowców.
> > A po co ma brać kodeks?
> 
> Po to aby dotarło ze ma przepuszczać pieszych. Jak zapiszesz ze pieszy ma bezwz
> ględne pierwszeństwo to i tak tego nie przeczytają.
> 
> 
> > > Szukam chętnych do stania z policjantami przed przejazdami.
> > ->lista wiru<-
> > A i tak w obecnym kształcie będzie to oznaczać 10 mandatów/godzinę.
> Mandat będzie po 20 s od skończenia wypisywania poprzedniego.
> Można stanąć z megafonem i na godzinę zagadać do 100-150 kierowców blokujących 
> przejazd lub wymuszających pierwszeństwo.
> 
> 
> 
> > Czyli 2%. P
> > rzy takim przerobier nie trzeba mieć nikogo do "prowokacji". Po prostu po
> nad 6
> > 0 rowerzystów tam przejeżdża
> Policja nie am czasu na kilka godzin stania.Dzięki prowokatorom można by zrobić
>  pomiar jaki % kierowców wymusza.
> "Nieprowokator" zwolni i zachęci kierowcę do przejazdu, zatem aby statystyki by
> ły prawdziwe potrzebny jest prowokator jadący zdecydowanie.
> 
> Taka statystyka otworzyłaby oczy policji bo bez działania policji kierowcy 50 l
> at będą tak jeździć.
> 
> 
> > Jakby była kamerka , a potem ciąganie wszystkich wymuszających. To chyba 
> jedyna
> > obecnie forma na prawie 100% skuteczność.
> W początkowym etapie nie ma znaczenia czy ukarzesz pod rząd 100 czy co 10-tego 
> ale też 100.
> Wystarczy radiowóz i wolontariusz rowerzysta z kamerą, którzy będą kręcili tabl
> ice auta które zatrzymuje się na przejeździe.
> Już to wystarczy aby następnego dnia o tej samej porze że wracający tą samą dro
> gą z pracy zahamowali przed przejazdem.
> Kamera by tylko włączała myślenie.
> Może być też gwizdek lub megafon.
> 
> > > Nie było policji to na zakazie skręcali z Widok na kazika.
> > > Tylko kary coś zmienią i tylko po karze kierowca zaglądnie do kodek
> su.
> > Tylko teraz nie ma możliwości kary dla kierowcy :"wtargnął mi pod maskę".
>  To je
> > st inny poziom.
> Rozmawiamy zdaje się o przejazdach a tam już nie ma wtargnięcia.
> Dla pieszych można zrobić to, że pomiar prędkości przed przejściem wykaże, że a
> uto nie zwalniało.
> Albo upominać tych co zatrzymują się na przejściu czyli blokują skrzyżowanie.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się