• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Neverhood  napisał(a): 

> > Chodzi o to że aut było mało a w sobotę czy niedziele rano ulice były pus
> te.Za
> > tem można było wzdłuż Powstańców Ślaskich jechać 120km/h bo i pieszych ni
> e było
> > , bo torowisko separowało.
> > Zatem to nie prędkość jest groźna dla dobrego kierowcy tylko ograniczona 
> widocz
> > ność, a ta spada jak aut dużo.
> Z drogi śledzie bo król jedzie. Prędkość nie jest groźna dla kierowcy. Prędkość
>  jest groźna dla miękkiego.
> google wypluło mi taki link
> www.policja.pl/portal/pol/8/168/WYPADKI_DROGOWE__W_1998_R.html
> > > dnak wtedy zabito prawie 2 razy więcej na drogach (7300).
> > Ale nie rowerzystów.
> 
> Łżesz.
> Ofiary śmiertelne: rowerzyści i motorowerzyści - 10,7 %
> 
> > przy dużych prędkościach auta wpadały na siebie , na drzewa i na pieszych
>  wchod
> > zących na pasy.
> Typy wypadków i liczba ofiar śmiertelnych: 
> - najechanie na słup, drzewo itp. - 11,8% wypadków i 1240 zabitych 
> - najechanie na pieszego - 36,7 % wypadków i 2618 zabitych
> 
> > Rowerzystę to się wyprzedzało drugim pasem bo go z daleka było widać i by
> ł czas
> > zmienić pas.
> Rowerzystę ignorowało się tak jak pieszego. Sami rowerzyści się nie zabili w il
> ości 10% ogółu. (obecnie jest podobna ilość~800)
> 
> > Nie był to wielki koszt jeśli za tym autem była duża przerwa.
> > Trzeba było tylko w odpowiednim momencie zmienić a pas na lewy a nie tak 
> jak dz
> > iś na ostatnich 20-30 m.
> Ta . Szybko, ale bezpiecznie. Zasada wyrządził wielką szkodę społeczeństwu tym 
> hasłem.
> Liczba trupów nie potwierdza twoich odpowiednich momentów. MIT kierowców ze sra
> czką wyprzedzaczką. A jak tam typowy polski wypadek? prosta, świetna pogoda i 6
> 0% trupów.
> 
> > > No nie , z ~6400 zmniejszyłĸo się do ~5500.
> > Pewnie o kierowców lądujących na drzewach czy latarniach
> > Wątpię aby to dotyczyło potrąceń na pasach.
> 1998r
> Typy wypadków i liczba ofiar śmiertelnych: 
> - najechanie na słup, drzewo itp. - 11,8% wypadków i 1240 zabitych 
> - najechanie na pieszego - 36,7 % wypadków i 2618 zabitych (z 7080)
> 
> 2005r
> -najechanie na drzewo słup 	18,8% 1 025 zabitych
> -najechanie na pieszego 31,9% 1 734 zabitych (z 5444)
> 
> 
> Podtrzymujesz swoje zdanie?
> 
> > Dla mnie to chory przepis bo na pieszych PoRD pozwala wpadać skręcającym 
> w praw
> > o więc dlaczego nie tym co zawracają i bardziej redukują prędkość.
> Bo sygnalizator kierunkowy mówi: zamknij oczy, gaz do dechy masz wolny tor na w
> yłączność.
> Inny powód, to znów bronisz kierowców i ich terroryzowania innych uczestników r
> uchu. Tutaj pieszych i rowerzystów po lewej i tramwajów skręcających w lewo.
> 
> > Policja zaś zamiast czepiać się nie zwalniania przez zebrami czy parkowan
> ia prz
> A po co? Wszak samochód ma rzeczywiste pierwszeństwo na pasach. Inaczej będzie 
> wtargnięcie.
> > ed nimi robi łapanki na podstawie nieznanego i mało istotnego przepisu.
> Od parkowania jes SM i tak się policja wykręca (nawet nie odholują takiego, bo 
> ponoć "nie zagraża") . Co do przepisu o zawracaniu, to nieznany był dla kierowc
> ów z przed 2003 roku. Kierowcy doskonale wiedzą o tym. Tylko albo łamią z preme
> dytacją, albo mają już głęboko gdzieś znaki i nie patrzą.
> 
> > > Nie przeczyta wymusi, to go capną.
> > No niestety w Polsce edukuje się mandatami.Właśnie piszę, że nikt nie zag
> ląda d
> > o kodeksu a można by to zmienić robiąc np co 5-10 lat egzaminy sprawdzają
> ce.
> 
> A akcja pijany rowerzysta. A akcje w TV noś kamizelkę, noś kask, rower niezbezp
> ieczny- nie jedź ,zakładaj odblask pieszy, pieszy rozglądaj się i nie wtargaj p
> od pojazd samochód nie zatrzymuje się w miejscu, łapanki na zebrach . Nie nie ,
>  nie kierowców. Pieszych i rowerzystów. ??? To jest nic?
> Edukacja mandatami nic nie daje. Przy średnim nasileniu wykroczeń wyłapują 2% z
> darzeń i przypomina to zabawę  w berka.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się