• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

jakas1  napisał: 

> [i]Obecne punkty poboru opłat stoją na naszych gruntach. Gdyby miało ich być wi
> ęcej, musielibyśmy wykupić dodatkowe działki. To kosztowne, dlatego budowa nowy
> ch bramek nie jest taka prosta [/i]
> 
> Średni ruch dobowy w tym miejscu wynosi 35000 pojazdów. Średni czas oczekiwania
>  na wjeździe: 15 minut, na wyjeździe: 6 minut. Razem: 21 minut (0,35 godziny).
> Dziennie kierowcy tracą zatem 35000*0,35h=12 250 godzin. Rocznie tracą 4,5 mili
> ona godzin. Szacując ostrożnie niską stawkę 10 zł za godzinę, oznacza to straty
>  roczne w wysokości 45 milionów złotych dla kierowców. W skali 10 lat to już pó
> ł miliarda złotych. Nie wliczam tu zupełnie opłat wnoszonych za przejazd, a wył
> ącznie stracony czas kierowców przed debilne rozwiązania.
> I ten baran z GDDKiA śmie twierdzić, że żal mu kasy na wykupienie dodatkowych d
> ziałek?! Szkoda, że żal im było mózgów na uruchomienie systemu nie wymagającego
>  zatrzymywania się przy wjeździe i wyjeździe. Kosztowałby promil z tych 450 mil
> iardów.

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się