leonardshelby napisał: > Przez 4 lata jeździłem E z Biskupina do 1 Maja, więc wypowiem się tylko > odnośnie tego fragmentu. > > svarte: Spółdzielcza myślę też na żądanie by wystarczyła, choć może tu > przesadzam. > > Przesadzasz. Od Grunwaldu w kierunku Bartoszowic Spółdzielcza to przystanek na > którym wysiada najwięcej ludzi (w tym ja :p). Procentowo oceniłbym to na 60%, > 20% jedzie do pętli lub Biskupina, 15% wysiada przy Tramwajowej i 5% przy ZOO. > Do czego zmierzam? Ano do tego, że jeśli któryś przystanek należałoby > przemianować na NŻ to właśnie ZOO. Można by się posunąć nawet dalej i darować > sobie ten przystanek dla E. W końcu są tam 145 i 146 a do tego 5 tramwajów. > > Natomiast rzeczywiście ciekawa sprawa jest z Klinikami. W szczycie na > Skłodowskiej E i tak stoi w korku od Zwierzynieckiego, więc teoretycznie nie > widać problemu żeby miało tam się nie zatrzymywać. Jednak bliskość Grunwaldu > jest IMHO wystarczajacym powodem by nie robić tam dodatkowego stopu. Natomiast > robienie z Klinik NŻ jest bezcelowe, bo tam stoi tyle ludzi, że i tak za każdym > > razem ktoś by chciał wsiąść ;). > > I mały offtopic: na Skłodowskiej czasami spotykałem się z sytuacją, że kierowca > > E chcąc uniknąć stania w korku wjeżdżał na tory tramwajowe (fragment od Klinik > do Grunwaldu) łamiąc tym samym przepisy (no bo ciągła jest). Czy może być za > coś takiego ukarany gdyby ktoś to zgłosił? W końcu chciał wyrobić się w > rozkładzie, czyli nie działał na szkodę pasażerom. Nie mówiąc o tym, że nikt by > > tego nie zgłosił :p