• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

leonardshelby  napisał: 

> Przez 4 lata jeździłem E z Biskupina do 1 Maja, więc wypowiem się tylko 
> odnośnie tego fragmentu. 
> 
> svarte: Spółdzielcza myślę też na żądanie by wystarczyła, choć może tu 
> przesadzam.
> 
> Przesadzasz. Od Grunwaldu w kierunku Bartoszowic Spółdzielcza to przystanek na 
> którym wysiada najwięcej ludzi (w tym ja :p). Procentowo oceniłbym to na 60%, 
> 20% jedzie do pętli lub Biskupina, 15% wysiada przy Tramwajowej i 5% przy ZOO. 
> Do czego zmierzam? Ano do tego, że jeśli któryś przystanek należałoby 
> przemianować na NŻ to właśnie ZOO. Można by się posunąć nawet dalej i darować 
> sobie ten przystanek dla E. W końcu są tam 145 i 146 a do tego 5 tramwajów. 
> 
> Natomiast rzeczywiście ciekawa sprawa jest z Klinikami. W szczycie na 
> Skłodowskiej E i tak stoi w korku od Zwierzynieckiego, więc teoretycznie nie 
> widać problemu żeby miało tam się nie zatrzymywać. Jednak bliskość Grunwaldu 
> jest IMHO wystarczajacym powodem by nie robić tam dodatkowego stopu. Natomiast 
> robienie z Klinik NŻ jest bezcelowe, bo tam stoi tyle ludzi, że i tak za każdym
>  
> razem ktoś by chciał wsiąść ;).
> 
> I mały offtopic: na Skłodowskiej czasami spotykałem się z sytuacją, że kierowca
>  
> E chcąc uniknąć stania w korku wjeżdżał na tory tramwajowe (fragment od Klinik 
> do Grunwaldu) łamiąc tym samym przepisy (no bo ciągła jest). Czy może być za 
> coś takiego ukarany gdyby ktoś to zgłosił? W końcu chciał wyrobić się w 
> rozkładzie, czyli nie działał na szkodę pasażerom. Nie mówiąc o tym, że nikt by
>  
> tego nie zgłosił :p 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się