• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

Gość portalu: gość  napisał(a): 

> I ja dorzucę swój kamyczek, bo od tygodnia wydzwaniam do nich o paczkę, konkret
> nie zwrot paczki i nie mogę się doprosić. Z Kielc do Wwy paczka kosztowała 13 z
> ł, i doszła następnego dnia, niestety adresat nie odebrał i jak zadzwonili, co 
> z tym zrobić, poprosiłam o zwrot, czekałam 2 dni, nie było żadnych wieści, zadz
> woniłam ponownie i dopiero wtedy "wrzucono" do nadania, ale kurier nie mógł pod
> jechać tego dnia jak stwierdził, czy może być jutro, zgodziłam się, ale do godz
> . 12, bo potem mnie nie zastanie. Oczywiście kurier zadzwonił po 12, ja nie mog
> łam być  umówionym miejscu, więc proponowałam przyjazd w inne miejsce (10 min. 
> autem, to nie jest daleko), stwierdził, że nie wiedział, kolega nie powtórzył, 
> że do 12,  a teraz nie da rady i zaproponował kolejny dzień. Skoro płacę za eks
> pres 46 zł, a ten ekspres nie może dotrzeć do mnie, tylko ja się muszę do kurie
> ra dostosować, to dlaczego mam płacić za brak komunikacji i złą organizację fir
> my, więc zaproponowałam obniżkę kosztów tego ekspresu. Stwierdził, ze zadzwoni 
> do oddziału i się zapyta. Na wszelki wypadek sama zadzwoniłam do w-wskiego oddz
> iału, skad nadano paczkę, przekazałam sprawę, pani łaskawie przyjęła i stwierdz
> iła, ze ktoś dziś do mnie zadzwoni w tej sprawie. Nietrudno się domyślić, że ni
> kt nie zadzwonił, to dzwoniłam, przynajmniej próbowałam się dodzwonić do nich p
> onownie, ale już pewnie wyświetlił się im mój numer i nikt nie odbierał, choć w
> alczyłam około godziny. Wcześniej też napisałam skargę na opieszałość, ze paczk
> a leżała 2 dni w magazynie, choć było ustalane, że będzie zwrot i dopiero po po
> nownym telefonie podobno wysłano, ale ja jej nie mam. Oczywiście zero odzewu, z
> ero kuriera, zero paczki. Pewnie jutro przyjedzie i powie, że mam zapłacić całe
>  46 zł za ten ekspres, który szedł tydzień i też nie jestem przekonana, ze go t
> eż dostanę. Chętnie dorzucę się do skargi, pozwu itp, bo to są kpiny nie firma 
> kurierska.

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się