• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Renia  napisał(a): 

> Wierzę człowiekowi, ze miał udane imprezy na koncie. Rozumiem też gości
> sylwestrowych i ich przykre rozczarowanie. Dobrze, że organizator zwrócił
> pieniądze, miło by było, gdyby też każdego osobiście przeprosił. W organizacji
> takiej imprezy wystarczy, że jedna karta się przewróci, sypie się wówczas
> wszystko. Obsługiwałam Sylwestra w jednym z lokali w Łęknicy, było dobrze do
> momentu dopóki kucharze nie odkryli "barku" , posypało się wtedy wszystko.
> Dodatkowo nie zgłosiło się dwóch kelnerów. Właściciel miał przyjaciół (w tym i
> ja), dzięki czemu imprezę udało się uratować, ogromnym naszym kosztem -
> popuchnięte nogi, etc., mimo że zapowiadało się na awanturę zabawa wypadła
> jako-tako, tak na trójkę.
> Myślę, że organizator tej feralnej imprezy nie powinien rezygnować z
> działalności, ale na podstawie tego doświadczenia skorygować błędy, które
> popełnił. To prawda, że taką imprezę: przystrojenie sali, stołów, sztućce,
> talerze, szklanki przygotowuje się minimum dwa pełne dni.

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się