• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

hecze_pecze  napisała: 

> Obiad:
> - pierogi (ciasto: mąka + gorąca woda) z kaszą (gryczaną) i podsmażaną cebulą
> (najlepiej z dodatkiem twarogu)
> - pierogi z fasolą lub grochem,
> - placki ziemniaczane,
> - kasze mieszane z roślinami strączkowymi z patelni,
> - makaron z twarogiem (i najlepiej ze skwarkami),
> - makaron z roślinami strączkowymi
> - zapiekanka z ryżu i ziemniaków z serem żółtym (cebula, czosnek, szczypta
> suszonych ziół)
> - dla dzieciaków pizza domowej roboty
> - "kotlety" z kaszy, ryżu
> Z tanich surówek na naszej szerokości geograficznej w grę wchodzić będą głównie
> warzywa korzeniowe - dzieci bardzo lubią surówkę z selera i marchwi
> - surówka z kapusty kiszonej z marchwią, jabłkiem, cebulą i olejem
> - surówka z ogórków kiszonych, jabłka i pora z olejem, odrobiną majonezu i musz
> tardy
> 
> 
> Zupy z ziemniakami/ryżem/kaszą + warzywa korzeniowe, por, kapusta
> 
> 
> Najlepiej posypywać wszystko ziarnami, np sezamem czy słonecznikiem, nie są to
> wprawdzie rzeczy tanie, ale w tej grupie najtańsze, a wystarczą na długo i choć
> trochę wzbogacą dietę.
> 
> Na śniadanie/kolację twaróg z cebulą/szczypiorkiem, pasty z roślin strączkowych
> (fasola, groch, soczewica + cebula + czosnek, sok z cytryny, sól i pieprz)
> - placki z jabłkami
> - kanapki z bananem
> 
> Budyń i kisiel własnej roboty.

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się