• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

jotde3  napisał: 

> kobraluca wydaje sie oczywiste to że dziecko starsze rozumie wiecej 
> niż młodsze co nieznaczy że młodsze nie jest w stanie opanować tego 
> co system edukacji wymyślił dla starszego.
>  po namyśle musze stwierdzić że moje wątpliwosci były bez sensu bo 
> dziecko i tak chodzi do przedszkola gdzie jest poddawane ćwiczeniom 
> (np. gimnastyka korekcyjna to prawdziwe ćwiczenie trwające chyba z 
> 45 minut  a nie zabawa ,widziałem i byłem pod wrażeniem ).niedługo 
> też pójdzie do szkoły na zajęcia po 4 godziny dziennie + praca 
> domowa. ćwiczenie wiec ze mną tej GODZINKI dziennie teraz  żadnej 
> krzywdy mu niezrobi a że z materiałem zaszliśmy tam gdzie zaszliśmy 
> to co ja poradze ? jak poznał litery to zaczoł pisać i czytać jak 
> nauczył sie cyfr,liczb zaczoł dodawać ,mnożyć to i zaczoł robić 
> równania z niewiadomą ,niesądzisz chyba że od razu go posadziłęm do 
> tych równań ?;)jeśli bym wymagał ponad jego rozwój to niebyło by tak 
> szybkiego postępu .chyba niemyślisz że należało by ograniczyć 
> dziecko możliwość poznawania matematyki bo to mu zaszkodzi ;)hehe
> 
> > przeprowadzono wiele badan potwierdzajacych,ze tak wlasnie wyglada 
> rozwoj intel
> > ektualny u dzieci
> 
> ok.taki jest rozwój dziecka .ale mnie interesowały  badanie nad 
> wpływem nauki dziecka (zgodnie z jego faktycznymi możliwościami )w 
> warunkach domowych od wieku 4-5 lat na sukces w życiu ( może być  w 
> szkole ).możliwości dziecka sprawdza sie tak że zaczyna sie od 
> ćwiczeń łatwiejszych  i małosamodzielnych  a przechodzi do 
> trudniejszych i samodzielniejszych .

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się