• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

  • Podglad

Odpowiadasz na:

Gość portalu: gosc  napisał(a): 

> Jestem ciekawa, ile książek czytałeś w dzieciństwie, a ile teraz. Znam
> dysortografika, który nie znosił czytania. Psycholog, ćwiczenia oczywiście nie
> dawały rezultatu. W liceum chłopak "wpadł" w towarzystwo intelektualne. Zaczęło
> się czytanie po nocach (od powieści sf po poezję) i po roku okazało się, że
> ortografia poprawiła się niesamowicie. Był źle zdiagnozowany czy jednak w
> niektóych przypadkach da się to troszkę wypracować?
> 
> Odnośnie twojej metody - fajnie, że rozwijasz swoje dziecko. Obawiam się, że
> przeliczasz zdolności przekładania przez dziecko cwiczeń z matematyki na
> obowiązek i rozumienia przez nie zależności. Wydaje mi się, że dziecko mysli "t
> u
> i teraz",a planowanie i rozumienie ,ze to obowiązek i prowadzi do jakiegos celu
> - wg mnie dzieci lapią to w bardzo malym stopniu. Dorosli mają z tym problem, a
> co dopiero pięciolatek.
> Nie wiem, dlaczego uogólniacie, ze jesli ktos siędobrze uczy w szkole, to potem
> nie konczy studiów itp. Ja bylam najlepsza w podstawówce, w liceum, studia
> skonczylam bezproblemowo. Kazdy przypadek jest inny i to czy ktos jest
> dobrym/zlym uczniem tak naprawde nic nie znaczy. No, moze dla dziecka, bo
> pamietam, ze wspolczulam kolezankom, ktore baly sie, co to bedzie, jak mama
> wróci z wywiadówki.

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się