2 025 wyników w czasie 1 850 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Jaguar 2,7 HDi

Jaguar S-Type 2,7 diesel DANE TECHNICZNE SILNIK: widlasty, 6-cylindrowy, 24-zaworowy turbodiesel o pojemności 2 720 cm sześciennych MOC MAKSYMALNA: 207 KM (152 kW) przy 4000 obr. /min MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY: 435 Nm przy 1900 obr. /min PRĘDKOść MAKSYMALNA: 230 km/h PRZYSPIESZENIE 0

Re: Jaguar 2,7 HDi

Cytat: "Ford i grupa PSA (Peugeot i Citroen) będą wspólnie produkować nowy 6- cylindrowy silnik dieslowski o pojemności 2,7 litra. Jednostka ta wytwarzana będzie w Dagenham w Wielkiej Brytanii a skonstruowana została wspólnymi siłami inżynierów grupy PSA i Centrum Badawczego Forda w Aix

Re: CITROEN C5 2.2 HDi

.Ale na śliskim czy podczas deszczu nie widać różnicy,jeśli nie jesteś rajdowcem.Za to cały rok,większa masa-zwiększone zuzcie paliwa,mniejszy bagażnik,gorsze przyspieszenie.

Re: CITROEN C5 2.2 HDi

niewiele,może podczas ciężkiej zimy 1 > miesiąc w roku.Ale na śliskim czy podczas deszczu nie widać różnicy,jeśli nie > jesteś rajdowcem.Za to cały rok,większa masa-zwiększone zuzcie paliwa,mniejszy > bagażnik,gorsze przyspieszenie. Rzeźnio nr5, a jak wyobrażasz Sobie powożenie Twoim A4 2

HGT nie HDI

Gość portalu: szon napisał(a): j.w. - nubira 2.0 -9,0 sek - focus 2.0 -9,2 sek - elantra 1.8 -9,7 sek (cena b.d.) - 323 f 1.8 -9,8 sek - astra II 1.8 -9,5 sek - megane coupe 1.6 -9,6 sek - clio 1.6 -9,6 sek niektóre z w.w mogą przekraczać 60 koła do listy dodaj jeszce corsy,106

Zdjęcia:

Re: Peugeot 607 2.7 V6 HDI kontra Chrysler 300C 3

jeździłem trochę 607 2.7 i trochę więcej 3.0 z manualem. To co mi się nie podoba w dieslu - brzmienie, gorsze wyciszenie, wibracje. Jak się rozgrzeje to jest lepiej ale mały niesmak pozostaje. Samochód ma na papierze ok 9 do 'setki' ale subiektywne wrażenia poidpowiadają 8 - chyba stąd

Ananas na przyspieszenie (początek wątku)

Ja wiadomo ananasa w ciąży nie wolno w dużych ilościach, bo można poronić,ale co myślicie o zjedzeniu np całego albo dwóch w ciągu dnia na przyspieszenie? Czy któraś z Was próbowała i ją ruszyło? -- http://www.suwaczki.com/ http://www.suwaczki.com/tickers/2s6c35f7voj5opvu.png

Re: Ananas na przyspieszenie

No ja też jadłam,ale po parę plasterków. Myślę,że chodzi tu o większe ilości i zielonego ananasa. Dobrze,że nie tyczy się to arbuzów :))) -- http://www.suwaczki.com/ http://www.suwaczki.com/tickers/2s6c35f7voj5opvu.png

Przyspieszenia ujemne

"wyklepania". Natomiast jego pasażer będzie miał dużo większe obrażenia, gdyż tak duże przyspieszenia ujemne są już grożne dla życia (dla porównania pilot myśliwca styka się z przyspieszeniami rzędu 5 g). Natomiast jeśli zamiast Uaza podstawimy nowoczesny samochód ze strefą kontrolowanego zgniotu

Re: Picasso HDI

większą ilością zalet. Zacznę od wad - promień skrętu przypominający ten z ciężarówek, przednie słupki skutecznie ograniczające widoczność na łukach, brak obrotomierza, awarie przedniego zawieszenia (łączniki stabilizatora, wahacze). Zalety - przeszklone, przestrzenne wnętrze, cała masa różnych

Re: Nowy 2.2HDi Biturbo 170KM od PSA

. Przynajmniej dla mnie. Silnik 2.2TDCi to rzeczywiście silnik Forda, wrzucany do Mondeo. Choć wszystkie większe Jaguary, Land Rovery tj większe auta PSA jeżdżą na 2.7HDiV6 i ten silnik jest bardzo dobrze oceniany, choć jak na mój gust - trochę za wsześnie jak na opinie nt. trwałości.

Re: Nowy 2.2HDi Biturbo 170KM od PSA

stopniowe-zmienne sprezanie). Piszac "Zasada dzialania biturbo w silnikach diesla jest odmienna od tej w silnikach wolnossacych" mialem na mysli benzynowe silniki z biturbo takie jak nap 2.7 audi.

C5 X7 2.0 HDI 163 KM czy ktoś ma? (początek wątku)

Czy ktoś ma samochód jak w temacie w zawieszeniu pneumatycznym? Czy takie auto, dobrze utrzymane z realnym nalotem 250 tysięcy km z około 2010 roku będzie raczej skarbonką bez dna czy autem które da radę utrzymać za max 2000 zł rocznie (eksploatacja)? Czy taki samochód będzie dużo tańszy w

Re: C5 X7 2.0 HDI 163 KM czy ktoś ma?

C5 to bardzo fajny samochód. Zawieszenie hydropneumatyczne jest bardzo komfortowe i wbrew opiniom w zasadzie bezproblemowe. Ten 2.0HDI jest całkiem niezły jak na współczesnego diesla. Natomiast nie jest to samochód dla perfekcjonistów, których każda kontrolka lub drobna usterka nieprzeszkadzająca w

Przyspieszenie 60-100 i 80-120 Golf V 2.0 TDi DSG (początek wątku)

60-100 5.5 s (kickdown) 80-120 7.1 s (kickdown) 0-100 9.8 s śr. spalanie 7 l / 100 km Czy to dużo(spalanie) i długo (przyspieszenie)? Czy z manualną zrobilibyście to szybciej ? Pytam z ciekawości . Test przeprowadziło AutoMoto .

Re: Przyspieszenie 60-100 i 80-120 Golf V 2.0 TDi

traktorzysta napisał: > 60-100 5.5 s (kickdown) > 80-120 7.1 s (kickdown) > 0-100 9.8 s > śr. spalanie 7 l / 100 km > > Czy to dużo(spalanie) i długo (przyspieszenie)? > Czy z manualną zrobilibyście to szybciej ? > Pytam z ciekawości . > Test

1 2 3 4 5 6