10 wyników w czasie 212 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: kupkowa sprawa

Nie ograniczysz, musi z tego wyrosnąć... Jedyne co, to możesz przejść na pełnoziarniste wszystko, łącznie z makaronami - kalorie może czerpać skądinąd (cukry z owoców, białko, oliwa, etc), a pełnoziarniste produkty zbożowe będą bogatsze w witaminy i mikroelementy. Za to banan jest super, po

Re: zdrowe odzywianie

Nie ma za co :-) Też swego czasu miałam takie dylematy, jeździłam 70 km od Wrocka po ekologiczne marchewki i 40 km w inne miejsce po niepryskane pomidory (co tydzień, bo się psuły, zresztą dalej tam jeździmy :-)), a wszelkie kasze i makarony kupowałam w necie w ekosklepach (zresztą co pewien

Re: Przepisy ;)

Na śniadanie: - jajecznica - omlet z dodatkami (szynka, ser, pomidory, cebula, etc.) - owoce i płatki z jogurtem - jogurt naturalny z musem owocowym, np. z bananów albo z rozmrożonych truskawek - ulubione danie: twarożek ze szczypiorkiem i rzodkiewką - parówka z keczupem (niestety lubi, więc

Zdjęcia:

Re: jak zwiększyć kaloryczność posiłków dziecka

... Ostatnio żyje samą papryką, ogórkiem, pomidorami i oliwkami, czasami zje trochę kiełków. Do tego owoce w każdej ilości i postaci, dużo nabiału i niechętnie od czasu do czasu mięso (zwykle zagrodowy kurak albo ryba). Kaszy jakoś nikt w domu nie lubi, chociaż zdrowa, więc jada ziemniory, ryż albo makaron

Re: jak zwiększyć kaloryczność posiłków dziecka?

makaron, posiekane zioła i kiełki tuz przed podaniem (tylko nie pszenicy, słonecznik ma łagodny smak, a to bomba witaminowa)... > 16:00 deser- 90/100ml jogurt /biszkopt/kleik z owocem Deser powinien być na deser. Tu powinien być rzetelny podwieczorek. Może być kaszka, może już pokrojona w małą

Re: Zaparcia. może coś podpowiecie.

błonnik - generalnie jak i tak miksujesz zupki, to nie ma zakazu domiksowania do nich czegoś surowego, takiego np. obranego ze skórki pomidora, śliwek czy brzoskwini, surowych ziół, kiełków rzodkiewki albo słonecznika. Albo nawet malin przetartych przez sito, żeby pestki zostały. Tylko musisz zacząć od

Re: nagle niejadek!

dzieckiem. Ono naprawdę ma prawo decydować, co chce zjeść. W granicach rozsądku oczywiście - dwulatek może sobie wybrać z 2-3 różnych (!) potraw. Ale Ty też musisz mu iść trochę na rękę i uszanować jej gusta. Nie lubi aktualnie mięsa, to nie rób na obiad mięsa, tylko naleśniki, makaron albo pierogi z serem

Re: robimy postępy ... a co na chlebek

przecieru. Drób oczywiście jak najbardziej eko, łażący wolno i dostający ziarno. - warzywa utarte (to ustępstwo na rzecz Twojej psychiki, bo Laura by już spokojnie plasterki zjadła), lub cienkie plastry np. pomidora bez skóry - w zimie dawałam z puszki takie "pelati". - owoce utarte lub w plasterkach

Re: Roczny niejadek nie przybiera na wadze...co r

zwykle są to jakieś podgardla. Spróbuj je drobno pociąć i ugotować w sosie pomidorowym (puszka pomidorów, szzcypta cukru), może uda się w ten sposób przemycić trochę warzyw i przyzwyczaić małą do nowego smaku. A ten makaron jada jak? Z sosem? Bo sosy są fantastyczne jeśli chodzi o przemycanie

Re: Roczny niejadek nie przybiera na wadze...co r

pleśniowego tylko ze środka, 1/2 lub > cała parówka w zależności od dnia, kawałek pomidora lub ogórka,jogurt 100g Nie mieszaj nabiału i wędlin, bo się gorzej żelazo wchłania. Albo to, albo to. Nie dawaj sera pleśniowego przed ukończeniem 3 r.ż. Ser żółty ma swoje wady (tłusty i słony), ale jest baaardzo