wyszukiwanie zaawansowane
356 414 wyników w czasie 3 868 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Fora:

Będą bramki na A2 (początek wątku)

Na poczatku szok 23 zł a na końcu dla rozluźnienia 15zł. Mysle ,że to i tak za drogo. Tym bardziej ,że odcinek nie był budowany ze sodków prywatnych.

A ile jest 2 X 2 ?

Mozna spasc z krzesla. 44 odpowiedzi na proste pytanie. Wzajemnie zwalczajace sie stronnictwa. Przechodzenie z jednego obozu do drugiego. Szpiedzy i prowokatorzy. Konca zdaje sie ze i tak jeszcze nie widac. Tak trzymac!

Re: A ile jest 2 X 2 ?

czyli esencja forum Auto-Moto ;-)

Re: A Kosowski ile bramek strzelił?

Od kiedy to Beckenbauer jest honorowym prezydentem FCB? Jest po prostu prezydentem i to chyba juz od 3 czy 4 kadencji, honorowym to moze bedzie jako 80-latek.

Re: A Kosowski ile bramek strzelił?

Zgadza się, kosa miał w tej kolejce pecha do sędziów. Ta bramka z przewrotki po prostu musiala być uznana.

Zdjęcia:

Re: Wybudują bramki na A2

Chyba chłopcze nie masz samochodu że piszesz takie bzdury. A jedź sobie bokami i dziurami. Zobaczysz ile spalisz paliwa i co jaki czas będziesz wydawał pieniadze za naprawe samochodu po jeździe na wspaniałych polskich drogach. Chytry dwa razy traci.

Wybudują bramki na A2 (początek wątku)

Oby tak dalej a autostradą będą jeździć tylko spoźnieni.Bo za 57,0 zł to się bedzie opłacało pojechać bokami.

Rycyk, a ile to jest 2+2?

4 czy może 4,01?

Re: Rycyk, a ile to jest 2+2?

Może opisz dokładnie co nie istnieje i co ma zaistnieć bo chyba się zakręciłeś -- ____________________________________ www.tusk.com www.tusk.org

a propos 2+2 - ile to jest?

liczba 4 jest ulubiona przez homoseksualistowm namawiajacych dop malzenstw dwoch mezczyzn i adoptowania dziecka i psa. Naszym zdaniem wynik powinien byc patriotyczny, np. 44 i zrobimy wszystko - lacznie z odspiewaniem hymnu - aby tak sie stalo. W. Olejniczak, SLDSojusz nie odpowiada za rzady

Re: ile bramek strzeli jeleń???

podzielam opinię mojego imiennika z mojego miasta :-) Też uważam, że strzeli 2. Ale jakby strzelił ze 4 to by było jeszcze lepiej, bo mam go w składzie, a kiedyś muszę Cię w końcu przeskoczyć w klasyfikacji.;-)

Na A2 będą bramki bez opłat

Do jasnej cholery, po co te całe bramki i inne duperele! Czy nie prościej wprowadzić winiety jak w Czechach i innych państwach? Czy Polacy rzeczywiście muszą zawsze wybrać to co najgłupsze?

Na A2 będą bramki bez opłat

Niezbyt to fajny pomysł jest nie za fajny, ponieważ dzisiejsze opłaty tej trasy wystarczające. Nie wiem po co to komu.

Blokują bramki na A2

Jatam wolę nie tankować i jeździć za darmo tym bardziej ,że przy autostradach na stacjach benzynowych zawsze wygórowane ceny.

Blokują bramki na A2

Nie rozumiem czemu GW ciagle pisze o tym braku stacji paliw. Od kiedy to na autostradzie co 50km musi byc stacja benzynowa? W Niemczech wielokrotnie jest napis najblizsza stacja za xx kilometrow a kolejna za 100 kilkadziesiat. I w czym problem? Jak moge nie dojechac to tankuje odrazu

Dowód nr 2 - bramki

bramek. Ile to może być ? Pewnie niewiele, ale przyjmijmy nierealnie że 50 tyś ludzi było już tam wcześniej. Czyli zostało nam 150 tyś ludzi razy 10 sekund, dzielimy na 3600 sekund (godzina) a następnie dzielimy na 20 (ilość bramek). Wynik ? Aby na rynek mogło wejść 150 tyś ludzi, każda bramka

Re: Dowód nr 2 - bramki

A widziałeś jak ta ochrona sprawdza ludzi? Ja byłam na Sylwestrze rok temu, bramki stały, ochrona też , tylko patrzyli się na ludzi, nic nie sprawdzali.

1 2 3 4 5 6