wyszukiwanie zaawansowane
26 571 wyników w czasie 3 955 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

A2 płatne jeszcze bardziej (początek wątku)

Dzisiaj musiałem skoczyć do Poznania. Więc skoczyłem, wykonałem zadanie i wróciłem. No i miałem zaszczyt zapłacić za A2 od Strykowa do Konina no i wracając też rzecz jasna. Cóż, nie bede sie rozwodził na temat płacenia za autostrady. A może będę - podoba mi się to, ze TIRy będą znów płacić. Co do

Autostrada A2 już PŁATNA (początek wątku)

Jeszcze wczoraj udało mi się przejechać za darmo. Ale to już ostatni raz... www1.gazeta.pl/poznan/1,36001,1250489.html

Re: Autostrada A2 już PŁATNA

Oj, 2 razy dłuższy to on nie jest. Przeciętnie jadę tamtędy 27 minut z prędkością ok. 120 km/h. Wniosek - odcinek płatny ma ok. 54 km. Z atlasu wynika zaś, że odcinek Brzęczkowice - Balice (od węzła do węzła) liczy sobie 52 km. Pozdrawiam -- "Il n'y a jamais un amour heureux..." **

Autostrada A2 już płatna! (początek wątku)

10 zł to stanowczo za dużo za tak krótki odcinek autostrady, moim zdaniem powinno być 5 zł dla samochodów osobowych.

Re: Autostrada A2 już płatna!

To jest Polska - piekny kraj - wszyscy potrafia tylko doic, a nawet dobrze zoorganizowac wszystkiego nie moga. Powinno sie zrobic tak jak wszedzie na swiecie - przy wjeździe dostaje się kartkę z bramki, przy wyjeździe płaci się (monetami albo komus kto siedzi w budce). Bramka na każdym

Zdjęcia:

Re: płatny 2. kierunek

podworkowy napisał(a): > bo łatwy kierunek łatwo można pogodzić z drugim, a trudnego nie?;) rozumiem, że to żart?

Re: płatny 2. kierunek

Czy jezeli skoncze 1 kierunek w lipcu, a w pazdzieniku zaczne drugie studia to będe za niego musiała płacić? A jezeli zaczne teraz studia zaoczne na panstwowej uczelni to tez bede musiałą płacić?

Płatny 2-gi kierunek (początek wątku)

Bardzo dobrze! Popieram! koniec z pseudo magistrami po 3 kierunkach typu socjolog, psycholog, pedagogika albo marketing i zarządzanie oczywiscie raz w miesiacu na tzw. zjazdach.Nauka wogóle powinna być płatna. Tylko nie wyjcie,że teraz nie będzie Was stać na naukę.Miesiąc nauki powinien kosztowac

Re: 2 fakutet płatny??

Art 28 projektu ustawy brzmi: "2. Studenci przyjęci na studia przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy oraz w roku akademickim 2011/2012: 1) studiujący bez opłat za kształcenie na więcej niż jednym kierunku studiów nie wnoszą opłat, o których mowa w art. 99 ust. 1 pkt 1a ustawy, o

A2 płatna, startuje też ViaToll (początek wątku)

A ch** im w dupe tyle w temacie...

Re: A2 płatna, startuje też ViaToll

Jedno co dobrze wychodzi kolejnym ekipom rządzącym to łupienie społeczeństwa na wszystkie możliwe sposoby oraz ograniczanie wolności obywatelskiej.

A może tak płatne P2P?

Najlepszym (moim zdaniem) rozwiązaniem byłby płatny dostęp do P2P (np. w Polsce 50zł za, powiedzmy, 200 utworów czy 20 filmów ) i ściąganie plików z muzyką bez żadnych ograniczeń. Sieci P2P dysponują technologią umożliwiającą robienie statystyk ściągancyh utworów, dzięki czemu można byłoby się

Re: A może tak płatne P2P?

i aparacik do wrzucania zetonow w wolnej kieszeni w obudowie. z ktorym razem z kaazy np. udaje ci sie sciagnac sprawna mp3 ?

A2 - Konin Łódź też będzie płatna

Jeszcze jedno - odcinek od Konina do Łodzi też będzie dodatkowo płatny (jak tylko autostrada zostanie skończona i zostaną rozsztrzygnięte odpowiednie przetargi)

Re: Za autostradę A2 tak,za drogę A2 w budowie ni

Gość portalu: abc napisał(a): > Za prywatną autostradę A2 (odcinek Konin-Nowy Tomyśl), która jest > wyposażona w parkingi, stacje paliw, system wzywania pomocy i porządnie > utrzymywana - płaci się na bramkach (3 x 11zł - za samochód osobowy) > (odcinek Konin - Poznań - 2x11

Re: szczepienie nie płatne a póżniej płatne.

na pewno jak sie szczepi platnymi to potem juz bezplatnymi nie mozna rotawirusa mozna do bezplatnych ale sie rezba z 2 dawkami do pol roku wyrobic

Re: szczepienie nie płatne a póżniej płatne.

ze standardowej na skojarzoną na pewno można zmienić, odwrotnie nie. Wiem,bo zmieniałam- pierwsze szczepienie standardem, kolejne 5 w 1 -- Jasiek 02.11.2006 http://lb1f.lilypie.com/cyzpp2.png"

1 2 3 4 5 6