wyszukiwanie zaawansowane
20 wyników w czasie 306 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Absi...wali ci w dekiel kompletnie.

przyziemieniu). > Odległość mierzyli od KTA, a kontrolowali zniżanie licząc w pamięci w czasie lotu ? Po to pilot ma zegar na panelu. Wiadomo ile trwa całe podejście, więc wiadomo też ile potrzeba czasu na pokonanie kilometra czy mili morskiej w poziomie czy kolejnych 50m w pionie. To jest dodatkowa

Re: Absi głupolu, 400 m w pionie nie poziomie

końca pasa to ich zauważył KL z 1200 m." Tobie się już wszystko myli. Oni lądowali 1h20m przed katastrofą i w innych warunkach, lepszych. Pogoda się pogarszała się gwałtownie już w trakcie ich podejścia, skoro zaczynali przy 1500m a kończąc musieli podpierać się APM-ami by w biały dzień trafić w pas

Krnąbrny "uczniu" ;)

roli skoro dopuszczalny błąd wskazań przyrządu jest rzędu +/-20-25m i jeszcze zależy od temperatury. UWO-10 ma rozdzielczość wskazań wynoszącą 10m, a WBE-SWS o ile pamiętam, to 5m, więc nikt się nie będzie spierał o te 6m. Wymieniony błąd pomiaru powoduje, że lądować można wyłącznie WIDZĄC ziemię, bo

Zdjęcia:

Re: Absi nieuku

ciągły. Nota bene gdzieś wyczytałem, że przy starcie i lądowaniu ten magnetofon MS-61(B) powinien pracować w trybie ciągłym, a w systemie z autostartem w locie trasowym (dla wydłużenia czasu nagrywania) a u nas cały czas pracował w trybie autostartu. > I do tego masz zachowanie KL, którzy 2 razy nie

Re: Zapoznaj się z dokumentami.

godziny wszelkie transmisje na tej częstotliwości są nagrane też na drucie nr 2 z DSKP. Jak 40 w tym czasie musiał mieć jedną z radiostacji ustawioną również na 124.0MHz, bo też nagrywał gdy transmisje pojawiały się na tej częstotliwości. Tu należy zauważyć, że nigdzie w tych opracowaniach nie podano ile

Re: Masz cytat z dokumentu.

ścieżkę do progu pasa. > Vgs i Vy wyznaczane są dla utrzymania się na ścieżce podejścia. Vgs jest mierzone, a Vy jest ustawiane przez pilota tak by utrzymać w przybliżeniu: Vy/Vgs = const = tg(założony kąt zniżania) Nad DRL i BRL ( > ew. w miejscach komunikowanych przez KL) nawigator

Re: Tyle tylko, że ...

szybkościach: -18, -20, -38, -62, Tu-134A, Tu-142, Tu-154, Tu-95, An-12, An-22, MiG-29, Su-25, Su-27, Tu-204. > A co to jest urządzenie wspomagające precyzyjne podejście do lądowania, bo masz z tym > zasadniczy problem tak jak z innymi rzeczami dotyczącymi lotnictwa? ILS klasy

I znów twój brak kojarzenia powala:(((

powinien być jeszcze sporo ponad 70m mierzone względem poziomu progu pasa, a to jest powyżej jakichkolwiek tam drzew okolicznych. O ILE OCZYWIŚCIE BY LECIAŁ PO ŚCIEŻCE. Poza tym ciągle abstrahujesz od układu odniesienia. 1) Zgodnie z przepisami i otrzymanymi komendami, pilot po osiągnięciu okolic

Im więcej piszesz tym bardziej wychodzi twoje

niemyślenie :) > > 8:40:55.3 KL "Horyzont 101" -> 1470m od progu > > To jest początek frazy, koniec jest w odległości 1400 m. - > Wysokość barometryczne wynosiła wtedy 20 m. !!!!!! A kto miał precyzyjny odczyt wysokości samolotu: ZAŁOGA czy KL ? O ile pamiętam, to

Wyszła z ciebie przeszłość robola budowlanego

radionawigacyjnych na kierunku 08 nie był znany również załodze samolotu -76, która wykonywała podejście przed samolotem Tu-154M) Z powyższego wynikało by, że nawigator albo nie znał alfabetu Morse'a albo nie sprawdził z posiadanymi kartami kodu nadawanego przez DRL, które to kody dla obu kierunków się różnią