wyszukiwanie zaawansowane
20 wyników w czasie 251 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Zapoznaj się z dokumentami.

godziny wszelkie transmisje na tej częstotliwości są nagrane też na drucie nr 2 z DSKP. Jak 40 w tym czasie musiał mieć jedną z radiostacji ustawioną również na 124.0MHz, bo też nagrywał gdy transmisje pojawiały się na tej częstotliwości. Tu należy zauważyć, że nigdzie w tych opracowaniach nie podano ile

Krnąbrny "uczniu" ;)

roli skoro dopuszczalny błąd wskazań przyrządu jest rzędu +/-20-25m i jeszcze zależy od temperatury. UWO-10 ma rozdzielczość wskazań wynoszącą 10m, a WBE-SWS o ile pamiętam, to 5m, więc nikt się nie będzie spierał o te 6m. Wymieniony błąd pomiaru powoduje, że lądować można wyłącznie WIDZĄC ziemię, bo

Dzięki, nie uważam ich za durniów, tylko za osoby

lądowania przecież nie ma i, to od dłuższego czasu, a jeżeli pilot się pcha na lotnisko do próbnego podejścia, to widać ma jakieś "powody". Przy locie do wysokości 100m i odejściu, te odchyłki kursowe nie miały żadnego znaczenia, a skąd KSL czy KL mogli zakładać, że pilot nie zgłaszający widzenia ziemi czy

Zdjęcia:

Re: Absi nieuku

ciągły. Nota bene gdzieś wyczytałem, że przy starcie i lądowaniu ten magnetofon MS-61(B) powinien pracować w trybie ciągłym, a w systemie z autostartem w locie trasowym (dla wydłużenia czasu nagrywania) a u nas cały czas pracował w trybie autostartu. > I do tego masz zachowanie KL, którzy 2 razy nie

Nie masz argumentów, masz brak wyobraźni ...

sobie nie zdawali sprawy z tych dodatkowych 41m bo tego żaden przyrząd na pokładzie nie pokazuje wprost a czasu na podejściu jest bardzo mało by mieć czas na analizowanie szybko zmieniających się wartości. > kiedy w FMS mieli 1000 m za początkiem pasa (o ile pamiętam), a standardowo > (tak

I znów twój brak kojarzenia powala:(((

powinien być jeszcze sporo ponad 70m mierzone względem poziomu progu pasa, a to jest powyżej jakichkolwiek tam drzew okolicznych. O ILE OCZYWIŚCIE BY LECIAŁ PO ŚCIEŻCE. Poza tym ciągle abstrahujesz od układu odniesienia. 1) Zgodnie z przepisami i otrzymanymi komendami, pilot po osiągnięciu okolic

Re: Masz cytat z dokumentu.

ścieżkę do progu pasa. > Vgs i Vy wyznaczane są dla utrzymania się na ścieżce podejścia. Vgs jest mierzone, a Vy jest ustawiane przez pilota tak by utrzymać w przybliżeniu: Vy/Vgs = const = tg(założony kąt zniżania) Nad DRL i BRL ( > ew. w miejscach komunikowanych przez KL) nawigator

Re: Absi...wali ci w dekiel kompletnie.

przyziemieniu). > Odległość mierzyli od KTA, a kontrolowali zniżanie licząc w pamięci w czasie lotu ? Po to pilot ma zegar na panelu. Wiadomo ile trwa całe podejście, więc wiadomo też ile potrzeba czasu na pokonanie kilometra czy mili morskiej w poziomie czy kolejnych 50m w pionie. To jest dodatkowa

Wyszła z ciebie przeszłość robola budowlanego

radionawigacyjnych na kierunku 08 nie był znany również załodze samolotu -76, która wykonywała podejście przed samolotem Tu-154M) Z powyższego wynikało by, że nawigator albo nie znał alfabetu Morse'a albo nie sprawdził z posiadanymi kartami kodu nadawanego przez DRL, które to kody dla obu kierunków się różnią

Człowieku, za samolot odpowiada dowódca. Rosjanie

" bo tyle tam jest w rzeczywistości czyli, że Jak40 lądował prawie w takich warunkach jak potem podchodził Tu154m !!1 Mechanik Muś sam się przyznał, że słabo zna rosyjski, więc to co on usłyszał (o ile w ogóle słyszał) nie jest tożsame z tym co powiedziano. Do tego chłop miał straszne problemy z