wyszukiwanie zaawansowane
4 wyników w czasie 372 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Tyle tylko, że ...

szybkościach: -18, -20, -38, -62, Tu-134A, Tu-142, Tu-154, Tu-95, An-12, An-22, MiG-29, Su-25, Su-27, Tu-204. > A co to jest urządzenie wspomagające precyzyjne podejście do lądowania, bo masz z tym > zasadniczy problem tak jak z innymi rzeczami dotyczącymi lotnictwa? ILS klasy

Im więcej piszesz tym bardziej wychodzi twoje

niemyślenie :) > > 8:40:55.3 KL "Horyzont 101" -> 1470m od progu > > To jest początek frazy, koniec jest w odległości 1400 m. - > Wysokość barometryczne wynosiła wtedy 20 m. !!!!!! A kto miał precyzyjny odczyt wysokości samolotu: ZAŁOGA czy KL ? O ile pamiętam, to

I znów twój brak kojarzenia powala:(((

powinien być jeszcze sporo ponad 70m mierzone względem poziomu progu pasa, a to jest powyżej jakichkolwiek tam drzew okolicznych. O ILE OCZYWIŚCIE BY LECIAŁ PO ŚCIEŻCE. Poza tym ciągle abstrahujesz od układu odniesienia. 1) Zgodnie z przepisami i otrzymanymi komendami, pilot po osiągnięciu okolic

Zdjęcia:

Re: Masz cytat z dokumentu.

ścieżkę do progu pasa. > Vgs i Vy wyznaczane są dla utrzymania się na ścieżce podejścia. Vgs jest mierzone, a Vy jest ustawiane przez pilota tak by utrzymać w przybliżeniu: Vy/Vgs = const = tg(założony kąt zniżania) Nad DRL i BRL ( > ew. w miejscach komunikowanych przez KL) nawigator