wyszukiwanie zaawansowane
10 wyników w czasie 314 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Zależy skąd się patrzy...

chodzi o insz. Galasa to klasa sama w sobie. Gosc siedzi na stolku nie wiem ile juz lat. Jest nieudolny az do wypiardu. A wciaz siedzi i pierdoli robote. Jesli bowiem mamy trudny wezel i samochody stoja we wszystkich kierunkach to zapewne wymaga on przebudowy. Jesli zas, co nagminne, stoja wylacznie na

Re: Życie

Dzieje sie tak z dwoch powodow: 1. Kierowcy jezdza za szybko, wiec sa wypadki 2. Kierowcy karetek przejeli sie informacjami o zabojczych predkosciach i jezdza za wolno. Trzeba odwrocic tendencje. Kierowcy-amatorzy 20-30 km/h. Karetki ile wlezie. A tak bardziej serio - mamy ekstra

Re: Zdrowe podejście do motoryzacji

przyjaznych niepelnosprawnym? Oni na szczescie maja swoja obwodnice. Ile setek miast i miasteczek tego luksusu nie ma, a ruch i owszem. Caly z danego regionu wali przez srodek. Niech wiec Sochaczew organizuje ruch lokalny podobnie do tego, co opisujesz w Niemczech. Ci mniej szczesliwi zas musza organizowac

Zdjęcia:

Re: Małe silniki.... i takie tam

. opel kadett 1,3 gaznik - po prostu toczydlo ad. 1. mazda najbardziej lubie jezdzic - niezawodny, sprawny, ale to stary kombiak - rewelacji nie ma i nigdy nie bylo ad. 2. baaaaaaardzo rodzinne toczydlo. W sam raz na autostrade. Skapitulowalem na mazurskich szosach - jechalem tyle ile

Re: Zakorkowani w korku...

. Czy autochtoni, czy naplywowi (jak ja) w tej materii nie maja watpliwosci i posylaja dzieci do miejscowej, jednej z najlepszych szkol w powiecie. I wspieraja ja ile moga. > ć do integrowania się z miejscową społecznością. Mieszka u nas we wsi jeden Mar > okańczyk z żoną, jest kilku

Re: Nie wierzę w to

nie spedzaju snu z powiek znakologa - nie bylo go wiec i znaku nie postawili. A mogli. Przeciez sa mapy. Nie, na mapach jest asfalt, wiec powodu do ograniczenia nie bylo. Na szczescie jechalem w dzien. Z kolei fakt, ze cos wyremontowano, wobec braku fachowego nadzoru na odcinkach nizszej klasy (np

Dzien olejarza :)

rozlozyly sie one mniej wiecej rowno, wiec uszczelka z silikonu dala rade uszczelnic. Lozysko (na razie) nie wyje. To jest jakis sukces, gdy kupuje sie chinskie. O ile roznica w cenie miedzy oryginalnym filtrem, a zamiennikiem to jakies 20 zlotych oraz pokusa zalozenia niepotrzebnej uszczelki, ktora

Re: Ktos pytal o zdanie koze?

/wlaczenia bedzie kosztowalo miliardy. Swoja droga tak dzielnie porownywales drogi szwedzkie i polskie, stawiajac nasze ponad szwedzkimi i udowadniajac, ze po prostu nie umiemy z nich korzystac. A teraz wyszlo ci, ze tylko pare procent ma choc pas awaryjny. Przypominam, ze w Szwecji 40% drog jest dwujezdniowa

Re: Odszczekuje ws. wysepek

> Dokładnej liczby Ci nie podam. Szkoda. Ciekaw jestem porownania. Skoro juz porownujemy... > A od ilu tirów na rok wysepki przestają być pomocne i zaczynają być krwiożercze? Bladego pojecia nie mam. Z reszta chodzi mi tu wylacznie o przepustowosc, a w konsekwencji sklonnosc do

Re: A propos przejść....

przejeżdżam bez zwalniania. A pamiętajmy, że mówimy o stosunkowo szerokim, ale jednak aucie klasy Micry. A Ty zdaje się jakimś amerykańskim pickupem śmigałeś? Teraz śmigam wynajętą octavią. I, o ile serwisuje ją zgodnie z harmonogramem, mam w nosie zużywanie się auta. Ale nawet pickupem przez wiele progów