wyszukiwanie zaawansowane
29 wyników w czasie 551 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Seks a ,,obowiązki domowe''

się niby nadają. I dopiero jak taki z tych 20% trafi na taką co ten owies (albo jeszcze bardziej) - to jest pięknie. A ile ich jest? Też 20%? Było by sprawiedliwie. Ale z tego może wynikać wniosek mało moralny: szukajcie a znajdziecie. BTW, czy wiecie, że po czesku "szukać" w dosłownym tłumaczeniu

Re: Do kobiet niezaleznych...

A to dlatego, że facet z klasą o kasie nie rozmawia... a już na pewno nie wypomina innym, że zarabiają mniej. Tak nawiasem ile godz dziennie pracuje w tej rodzinie facet a ile kobieta? Jeśli jak pisze autor zona pracuje w spółce skarbu panstwa to raczej nie siedzi w pracy do 20.

Re: Do kobiet niezaleznych...

tomek_abc99 napisał: > A to dlatego, że facet z klasą o kasie nie rozmawia... > a już na pewno nie wypomina innym, że zarabiają mniej. > > Tak nawiasem ile godz dziennie pracuje w tej rodzinie facet a ile kobieta? > Jeśli jak pisze autor zona pracuje w spółce skarbu

Re: jajko czy kura..

O ile sobie dobrze przypominam, to przeciętny mężczyzna potrzebuje do dobrego funkcjonowania mniej snu niż kobieta. A z tytułu większej masy mięśniowej nie ucierpi tak, jak kobieta nosząc dzieciaka z kolką po 20 godzin na dobę ;-) -- "To smutne,gdy ktoś staje się piewcą płatnej miłości

Zdjęcia:

Re: Taki drobiazg

zależność np. wykształcenie, czy IQ. To łatwo się mierzy. W tym przypadku trzebaby ułożyć specjalne równanie np. 30% kasa 20% wykształcenie 10% pochodzenie 15% obycie itd. Tylko na jakiej podstawie zmierzyć ile procent mają kolejne wartości? Trzebaby przeprowadzić następne badanie:-) Jak? Można by

Re: Morrison - krytyka

;) A czy ja mam coś do tajskich cipek? Nie :) Tylko jest ich już za dużo, tak samo jak tajskich żółtych malutkich kutasików. Dam przykład: w 1950 roku było ich tylko 20 mln, teraz jest ich ponad 70 mln. Ile będzie ich za 100 lat?

Re: stare żony - dopust boży

sama. Pod warunkiem oczywiście, że masz za co to zrobić. Dlatego dziewczyny, zadbajcie o to zawczasu. Parafrazując przysłowie - "dziad z wozu, koniom lżej". Kurna nawet nie wiesz o ile lżej. Najwięcej energii zabiera frustracja, dylematy, miotanie się. Odchodzą również zajęcia związane z

Re: Być dziwką... Jak to jest?

prababkach, to beda wychowywac corki w innym przeswiadczeniu: ze najpierw edukacjia, potem facet. Moje babki nie pracowaly zawodowo, nawet nie jestem pewna ile klas skonczyly podstawowki, ale ich corki juz pracowaly, i skonczyly studia, ale dzieci mialy we wczesnych latach 20stych, co oczywiscie

Re: Sabatowa twórczość

Polsce (tylko spójrzcie ile forsy, starań i inwencji jest tam, a ile na rynsztokowej już czyli tabloidowej z minusem gazeta.pl). Płacę te grosze za prenumeratę od roku nawet. A w Radiu Maryja przedwczoraj 2-godzinna audycja wieczorna z Żydem mówiącym po angielsku w roli głównej, facet o wysokiej

Re: PUA

najczęściej, taki amant ma serdecznie gdzieś, na jakiej konstrukcji damę trafia i prze na kowno, ile pary w dudach. A potem ma serdecznie gdzieś, że dziewczyna ciężko to przeżywa i czasem taka zadra powoduje że boi się facetów. Inna sprawa, że całymi latami, nie mogłem się nadziwić, jak prymitywne zagrywki

Re: PUA jak iluzja i deception

chciał że na jakiejś imprezie miałem okazję wziąć udział w takim pokazie i mimo że stałem 20 cm od tego magika/prestidigitatora, to nic nie widziałem i kopara mi opadła gdy nagle się okazało, że zostałem tak samo zrobiony w konia jak i reszta widowni. wydawało mi sie że moje zmysły mnie nei zawiodą (no

Re: seks juz nie bawi

, a jak tego nie ma to > może tylko z łaski i dla świętego spokoju dać mu d.... Ile twoje dzieci mają lat?! Temat małych dzieci porodów, burzy hormonów, tego zagubienia młodych rodziców itd. To dla Ciebie spraw odległa co najmniej o 15-20 lat. Ja to pamiętam prawie na świeżo. To nie jest takie

1 2 3