wyszukiwanie zaawansowane
19 wyników w czasie 404 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Tyle tylko, że ...

szybkościach: -18, -20, -38, -62, Tu-134A, Tu-142, Tu-154, Tu-95, An-12, An-22, MiG-29, Su-25, Su-27, Tu-204. > A co to jest urządzenie wspomagające precyzyjne podejście do lądowania, bo masz z tym > zasadniczy problem tak jak z innymi rzeczami dotyczącymi lotnictwa? ILS klasy

Nie wiem co tu widzisz pięknego

spóźniona jeżeli pilot by natychmiast wykonał polecenie a nie czekał jeszcze ponad 3 sekundy. Pilot wiedział ile jest od ziemi: - nawigator czytał wysokości, - TAWS zawodził PULLUPNIE, - wiedział też ŻE JEST 50m PONIŻEJ DECYZYJNEJ więc na co załoga czekała ? > a pacany vodku chlali

Dlaczego nienormalne ???

wiedząc, że po drugiej stronie jaru teren leży 20m wyżej niż przed. Wskazania RW miały o tyle sens, że pokazywały ile mają zapasu przestrzeni pod sobą, ale tam jest taka pułapka, że jak teren opada, mniej więcej z prędkością opadania samolotu, to RW, to wyraźnie pokazuje jako mało zmieniającą się

Zdjęcia:

Dlaczego samolot "wisiał" na 100m i przyziemiał (początek wątku)

decyzyjnego, a zniżając się dalej trafiłby na wysokość 20m już za jarem na w miarę poziomym terenie. Jeżeli jednak z jakichś powodów samolot zniżał się szybciej niż obliczona prędkość, to też znajdzie się bardzo nisko ... ale dużo dalej od lotniska. http://a.imageshack.us/img101/157/toryzniania

Re: Absi głupolu, 400 m w pionie nie poziomie

końca pasa to ich zauważył KL z 1200 m." Tobie się już wszystko myli. Oni lądowali 1h20m przed katastrofą i w innych warunkach, lepszych. Pogoda się pogarszała się gwałtownie już w trakcie ich podejścia, skoro zaczynali przy 1500m a kończąc musieli podpierać się APM-ami by w biały dzień trafić w pas

> przerwać lądowanie - i o tym piszą ....

bezpiecznego odejścia O ILE PILOT BY NATYCHMIAST WYKONAŁ POLECENIE a nie 3.6 dziesiątych sekundy PÓŹNIEJ gdy już był za głęboko w terenie. 10:40:52,4__KSL___________Horyzont 101 10:40:53,0 __Nawigator_____40 10:40:53,7 __TAWS________PULL UP, PULL UP (brak reakcji pilotów) 10:40:54,5 __Nawigator_____30

Im więcej piszesz tym bardziej wychodzi twoje

niemyślenie :) > > 8:40:55.3 KL "Horyzont 101" -> 1470m od progu > > To jest początek frazy, koniec jest w odległości 1400 m. - > Wysokość barometryczne wynosiła wtedy 20 m. !!!!!! A kto miał precyzyjny odczyt wysokości samolotu: ZAŁOGA czy KL ? O ile pamiętam, to

Jest taki przyrząd w kabinie ;))

: __ ....\ ......\ ........\ ..........\____________ Lotnisko a rzeczywistość wyglądała tak: .............................________ Lotnisko (0 m -> 258m n.p.m .........................../ ___ -10m ____.................*/ ____ -20m ........\.............../ _____ -30m .........\............/ ______ -40m ...........\____/________ -56m (dno

Dalsze pytania jakie się nasuwają ...

Strona 59/169 1.20. Rosjanie nie zamknęli lotniska Dla przebiegu wydarzeń kluczowe znaczenie miały: - brak decyzji o zamknięciu lotniska w Smoleńsku mimo pogarszających się warunków atmosferycznych - już godzinę przed katastrofą Tu-154M uniemożliwiły one lądowanie samolotu -76 (zamknięcie

Re: Zapoznaj się z dokumentami.

godziny wszelkie transmisje na tej częstotliwości są nagrane też na drucie nr 2 z DSKP. Jak 40 w tym czasie musiał mieć jedną z radiostacji ustawioną również na 124.0MHz, bo też nagrywał gdy transmisje pojawiały się na tej częstotliwości. Tu należy zauważyć, że nigdzie w tych opracowaniach nie podano ile